Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STORT tillykke søde Glæder mig til, at følge dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: STORT tillykke søde Glæder mig til, at følge dig
Ih tusind tak skal du have...
MoarJ skriver: Jeg er også ret sikker på den er der... Den svage streg kom frem inden testtiden udløb...
Jeg er også ret sikker på den er der... Den svage streg kom frem inden testtiden udløb...
Hvor er det bare skønt!! Er så glad på jeres vegne
Lad hører, når du er helt sikker
Louisiana28 skriver: Hvor er det bare skønt!! Er så glad på jeres vegne Lad hører, når du er helt sikker
Skal nok lave en update når den er meget mere positiv...
Detvar da en fantastisk tråd at komme hjem til en torsdag aften - dette skyldes så ogå din status på facebook
Har lidt svært ved at se to streger på strimlen, men på den anden kan jeg godt skimte 2 streger
LotteN skriver: Detvar da en fantastisk tråd at komme hjem til en torsdag aften - dette skyldes så ogå din status på facebook Har lidt svært ved at se to streger på strimlen, men på den anden kan jeg godt skimte 2 streger
Jaaaaaa.... Pssst... Der skal ikke nævnes noget på facebook... Familie skal først vide det efter de 12 uger...
MoarJ skriver: Jaaaaaa.... Pssst... Der skal ikke nævnes noget på facebook... Familie skal først vide det efter de 12 uger...
Bare rolig, jeg siger ikke noget. Det havde jeg gættet
uha 12 uger, kan du virkelig godt holde tæt så længe...
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jeg ser 2 streger og siger tillykke
du spørger hvad vi siger?
Jeg siger: TILLYKKE SMUKKE!!!!!!!
LotteN skriver: Bare rolig, jeg siger ikke noget. Det havde jeg gættet uha 12 uger, kan du virkelig godt holde tæt så længe...
Det bliver jeg nød til... Vil slet ikke have samme tur som sidst.. Sidste sagde folk, du er jo ikke gravid... Og de troede ikke på mig... Jeg lavede ikke andet end at kaste op i alle 9 mdr med Julie...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128