Update: Er der håb forude? Offentlige gør mig nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Lone Jakobsen

synes også jeg ser en tydelig og en meget svag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Louisiana

Jeg tror den er der, søde  Jeg tør godt sige tillykke, for jeg kan sagtens se nr. 2 streg 

Juhuuuuu

Anmeld

6. januar 2011

Muffinmus

kan godt se den selv om den er svag, vile sikkert ligne en af mine tests 3+2 måske...

Men umiddelbart ser den god ud hvis du er gået over tid er den lidt svag, men er du en snyder ser den såmænd ok fin ud:-)

Anmeld

6. januar 2011

Mira0911

MariaE skriver:

kan godt se den selv om den er svag, vile sikkert ligne en af mine tests 3+2 måske...

Men umiddelbart ser den god ud hvis du er gået over tid er den lidt svag, men er du en snyder ser den såmænd ok fin ud:-)

Jeg er 3+4 idag... 

Anmeld

6. januar 2011

Lotus86

Jeg tror sørme du er gravid, de ligner mine da jeg lige testede positivt... Tillykke herfra

Anmeld

6. januar 2011

Kløver

Jeg var den anonyme i denne tråd... Nu kan jeg ligeså godt afsløre mig... 

Jeg har været ude og tage nye teste... Strimmel er blevet tjekket inden for 5 min, og den anden test er tjekket inden for 3 minutter... 

Så her er billeder... Lidt af dem... Skal lige over på en anden computer, så kommer de sidste billeder... 

MEN... Hvad ser I??? 

Kan desværre ikke rigtig se noget, da de er meget rystede, så kan ikke se om der evt skulle være en svag positiv streg

Men jeg håber da selvfølgelig den er der

Anmeld

6. januar 2011

Mira0911

Ellim skriver:

KÆMPE TILLYKKE!!!!

Hvor er det fedt.. Men du må ikke forlade mig

Taaak Søde... Forlader dig slet ikke... 

Anmeld

6. januar 2011

Laulund87

Jeg kan GODT se to streger og sådan så mine teste ud da jeg ventede Maria! Jeg var 3+?.

Så jeg tør da næsten godt sige tillykke med at du skal være mamma igen Stort tillykke smukke!!

Prøv at teste om et par dage igen

Anmeld

6. januar 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg kan GODT se to streger og sådan så mine teste ud da jeg ventede Maria! Jeg var 3+?.

Så jeg tør da næsten godt sige tillykke med at du skal være mamma igen Stort tillykke smukke!!

Prøv at teste om et par dage igen

Tester skam også igen om et par dage... Tusind tak skal du have søde... Den siger 3+4 idag... 

Anmeld

6. januar 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Tester skam også igen om et par dage... Tusind tak skal du have søde... Den siger 3+4 idag... 

Jeg vil i hvert fald mene den er sikker for jeg kan sagtens se to streger, og du er jo ikke langt henne, så klart den er svag

for at den bliver derinde! (Selvfølgelig gør den det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.