Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og husk a kom med en opdatering og gerne en HELT posivit test så vi kan sige rigtig Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louisiana28 skriver: Jeg tror den er der, søde Jeg tør godt sige tillykke, for jeg kan sagtens se nr. 2 streg Juhuuuuu
Jeg tror den er der, søde Jeg tør godt sige tillykke, for jeg kan sagtens se nr. 2 streg
Juhuuuuu
Jeg er også ret sikker på den er der... Den svage streg kom frem inden testtiden udløb...
Maalene skriver: Der er jo helt klart 2 streger - STOOOOOOOOOORT tillykke - du har sørme en skøn lille spire i maven
Der er jo helt klart 2 streger - STOOOOOOOOOORT tillykke - du har sørme en skøn lille spire i maven
Jeg kan også sagtens se 2 streger. Både på det negative billede og de alm. billeder...
Tusind tak skal du have..
Muffi :o=) skriver: Årh gud det sgu svært Jeg vil nu mene jeg kan se en nr 2 utydelig streg
Årh gud det sgu svært Jeg vil nu mene jeg kan se en nr 2 utydelig streg
Jeg/vi kan sagtens se streg nr. 2...
AnneBJ skriver: Den ligner min (positive) test fra ca. 2+5... Giv det et par dage og prøv igen forsigtigt tillykke herfra!
Den ligner min (positive) test fra ca. 2+5... Giv det et par dage og prøv igen forsigtigt tillykke herfra!
Okey... Kan nu sagtens se streg nr. 2...
Ååååh sødeste!! TILLYKKE !!!!!!
Ox. skriver: Ååååh sødeste!! TILLYKKE !!!!!!
Tusind tak skal du have.... Er så glad...
louiseandersen85 skriver: og husk a kom med en opdatering og gerne en HELT posivit test så vi kan sige rigtig Tillykke
Det kan du tro jeg nok skal....
TILLYKKE, SMUKKESTE DU!!! I fortjener det sgu - Hvor er det fantastisk!
Sees. skriver: TILLYKKE, SMUKKESTE DU!!! I fortjener det sgu - Hvor er det fantastisk!
Tusind tak smukke.... Du er sq fantastisk....
Tak for de søde ord....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128