Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
businesstigger skriver: Jeg havde jo også først termin i mandags! Men jo David kunne altså ikke vente længere og kom lillejuleaften. Har lagt et par billeder op her aller sidst i tråden
Jeg havde jo også først termin i mandags! Men jo David kunne altså ikke vente længere og kom lillejuleaften.
Har lagt et par billeder op her aller sidst i tråden
Tak skal du have - og hvor er han da skøn! Glæder mig til at følge den lille prut!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en skøn beretning og hold da op lille David havde fart på med at komme ud. . Stort tillykke med ham.
Neej, hvor er det en dejlig FB! Jeg får helt tårer i øjnene - og hvor lyder du overskudsagtig allerede dagen efter!
Endnu engang kæmpe tillykke med David!
Tillykke med sønnen - og sikke et fantastisk navn! (det hedder min søn på 4 år også ) - synes det er SÅ smukt
Stort tillykke! og HOLD da op du oser da bare af overskud! Så stuffede jeg lige kalkunen og skrællede kartofler... DAGEN EFTER!
Rigtig dejlig beretning, mange tak fordi vi må læse med
Jeg husker stadig hvordan jeg hoppede af glæde, da jeg fik sms'en fra dig! Og både bjørnen og jeg var helt opslugt af billedet
Dejlig FB - sjovt at få hele historien! Og endnu en gang tillykke!
stort tillykke
Tusind tak alle sammen! Der har helt klart været mere overskud her 2. gang end første. Der havde vi helt klart aflyst julen. Jeg håber at overskudet fortsætter nu hvor Js barsel er ved at være slut og jeg skal være alene med David
kitty skriver: Jeg husker stadig hvordan jeg hoppede af glæde, da jeg fik sms'en fra dig! Og både bjørnen og jeg var helt opslugt af billedet Dejlig FB - sjovt at få hele historien! Og endnu en gang tillykke!
Tak søde! Hvis det bare var i nærheden af sådan som jeg hoppede da du fik dine 2 streger så var det ikke så lidt - håber ikke at I var ved at vælte i alt sneen af hopperiet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128