Er meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

piadas

businesstigger skriver:

Fødte på 5 min og på gulvet i undersøgelses stuen. Gik rá at være 5 cm åben og til at have ham i armene. Så det må kategoriseres som nem og hurtig fødsel. Mål og vægt venter vi på. Men det er en dreng med 10 fingre og 10 tær og masser af lyst hår

Hold da op hvor vildt! Fantastisk - stort tillykke med ham!

Og endelig en baby fra første kvartal - så er vi i gang! Du er vist den første!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

PeruBaby

Tillykke, tillykke...

Hvor er det skønt at du har din lille søn i armene nu. Han synes nok at det var snyd at han ikke skulle have julegave i går, så... så måtte han jo komme ud lige inden.

Anmeld

23. december 2010

DK

Fantastisk!! Hvor er det bare dejligt!!! STORT tillykke til jeres nu ikke helt så lille familie!!

HURRA!!!!

Husk at kom ind og skriv dig på fødselslisten i vores mødregruppe. Du skal OGSÅ være (mere) med!  Jeg tror du er den første!!

Ihhh... så DEJLIGT!

Anmeld

23. december 2010

Nattøs

businesstigger skriver:

Fødte på 5 min og på gulvet i undersøgelses stuen. Gik rá at være 5 cm åben og til at have ham i armene. Så det må kategoriseres som nem og hurtig fødsel. Mål og vægt venter vi på. Men det er en dreng med 10 fingre og 10 tær og masser af lyst hår

Hehe wow fem min tillykke med barnet

Kæresten siger det lyder helt uvirkeligt

Men mange gange tillykke her fra

Anmeld

23. december 2010

Hasselnødden

businesstigger skriver:

Ho ho ho merry christmas

Hjerteligt tillykke med familieforøgelsen - tænk sig, på to sider nåede du at taste OG føde

Anmeld

26. december 2010

Mettemus

businesstigger skriver:

Hold da op du er effektiv!!

KÆMPE STORT tillykke med din lille julenisse. Har luret et billede på din profil - han ser SÅ dejlig ud.

Juleknus herfra

Anmeld

26. december 2010

Mka

IHHH hvor dejligt, stort tillykke her fra

Anmeld

27. december 2010

businesstigger

Tak for alle hilsnerne!

Så fik jeg endelig lidt tid til at få lagt billeder ind på computeren så vi kan vise lillebror frem:

Vi tror vi snart også er klar med et navn til ham :loveshower:

Næste gang der bliver lidt tid vil jeg prøve at få skrevet om fødslen som jo var helt speciel og *ganske* hurtig!

Anmeld

27. december 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Tak for alle hilsnerne!

Så fik jeg endelig lidt tid til at få lagt billeder ind på computeren så vi kan vise lillebror frem:

Vi tror vi snart også er klar med et navn til ham :loveshower:

Næste gang der bliver lidt tid vil jeg prøve at få skrevet om fødslen som jo var helt speciel og *ganske* hurtig!

smelte smelte smelte... Han er så fin en lille dreng. Jeg håber det går godt med Jer?

Glæder mig til at høre navn.

Anmeld

28. december 2010

businesstigger

kitty skriver:

smelte smelte smelte... Han er så fin en lille dreng. Jeg håber det går godt med Jer?

Glæder mig til at høre navn.

Tak søde Kitty!

Det går godt. Alexander er meget stolt storebror men savner helt klart også at have mor lidt for sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.