Hmm mon det mig nu (kun 37+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Marco2

Håber du får sovet så du er klar til "Le grande finale"!

Glæder mig til yderligere update eller FB og billeder

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Marco2

Ser nu at du svarer på indlæg. Kan du så få sovet!! 

Anmeld

6. januar 2011

Line Højdal

Marco2 skriver:

Hehe... hvor er det dejligt som i passer på hinanden i denne mødregruppe!!

Jeg vil sige det samme - få så hvilet dig!!

Og vil se frem til at høre nærmere!

Anmeld

6. januar 2011

Riksen

Hej Diana

Jeg har først lige set din tråd nu - ih, hvor er det altså spændende! Jeg hepper på dig og lille Nadia. Glæder mig til at læse endnu en update fra dig.

Kram fra mig

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

He he hvor er du sød  jeg kan sgu ikke sove mere. Men jeg ligger bare og slapper af i sengen. Min jdm sagde jeg skulle blive liggende da det er den bedste måde at få kroppen til at arbejde på. Men jeg kan mærke de træder lidt til igen så det er rart. 

Anmeld

7. januar 2011

Diana...

Nåå lige en lille update fra mig. 

Der har ikke været en DYT idag ikke engang så meget som bare en lille plukve 

Jeg må ærlig indrømme at jeg er PISSE ked af det, jeg troet virkelig jeg ville have min lille pige i armene nu og er bare så skuffet over det gået helt i stå 

Men jeg har lige snakket med min jdm og hun fortalte mig så at naturens gang er at hvis man er for slidt og træt så holder kroppe en pause så den kan blive stærk nok til at kunne klare en fødsel.

Jeg har fået slappet af idag og sover en masse. Vi skal på føde gangen igen i morgen også får jeg løsnet mine hinder endnu engang også må vi se om der sker noget. 

Jeg beklager jeg ikke er så god til at skriv her inde men jeg kan mærke når jeg er her inde bliver jeg mere ked fordi jeg tænker for meget over det, jeg vil jo bare have min lille pige ud så jeg kan give hende en masse kys kram og kærlighed. 

Jeg fortsætter med at updatere Rosa når der er noget nyt. 

MANGE tak for jeres heppen og ve-støv i aner ikke hvor meget det betyder for mig og jeg bliver så rørt og glad når jeg læser på min fon at i har skrevet og hvad i har skrevet. 

I er alle GULD være 

Knus en Diana der nu vil spise noget mad også gå i seng. 

Anmeld

7. januar 2011

Sofia

Diana... skriver:

Nåå lige en lille update fra mig. 

Der har ikke været en DYT idag ikke engang så meget som bare en lille plukve 

Jeg må ærlig indrømme at jeg er PISSE ked af det, jeg troet virkelig jeg ville have min lille pige i armene nu og er bare så skuffet over det gået helt i stå 

Men jeg har lige snakket med min jdm og hun fortalte mig så at naturens gang er at hvis man er for slidt og træt så holder kroppe en pause så den kan blive stærk nok til at kunne klare en fødsel.

Jeg har fået slappet af idag og sover en masse. Vi skal på føde gangen igen i morgen også får jeg løsnet mine hinder endnu engang også må vi se om der sker noget. 

Jeg beklager jeg ikke er så god til at skriv her inde men jeg kan mærke når jeg er her inde bliver jeg mere ked fordi jeg tænker for meget over det, jeg vil jo bare have min lille pige ud så jeg kan give hende en masse kys kram og kærlighed. 

Jeg fortsætter med at updatere Rosa når der er noget nyt. 

MANGE tak for jeres heppen og ve-støv i aner ikke hvor meget det betyder for mig og jeg bliver så rørt og glad når jeg læser på min fon at i har skrevet og hvad i har skrevet. 

I er alle GULD være 

Knus en Diana der nu vil spise noget mad også gå i seng. 

Jeg håber sådan der snart kommer gang i din fødsel så du kan få din lille pige ud til dig knus

Anmeld

7. januar 2011

chun

Uh, hvor kan jeg godt forstå du er skuffet og ked af det

Føler SÅ meget med dig. Håber de kan få hjulpet dig og lillepigen igang.

Knus Charlotte

Anmeld

7. januar 2011

Riksen

Årh, Diana! Jeg bliver helt ked af det på dine vegne, men jeg tror det er godt for dig at kroppen giver dig en pause inden det går løs.

Du får lige en ordentlig omgang vestøv og krammere fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.