Hmm mon det mig nu (kun 37+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

blomst84

Held og lykke!!! Uhh hvor er det spændende og som de andre skriver er din lille nadia helt færdig bagt nu glæder mig til Update og jeg hepper på dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Maria-s

Sikke en fantastisk tråd at stå op til!

Er sikker på alt er som det skal være og sender dig (og din mand) mine varmeste tanker YOU GO GIRL! Gi den gas! Jeg er sikker på din nervøsitet nok skal ligge sig, når først det hele går sådan rigtigt igang.

Glæder mig til yderligere opdatering. Måske næste gang du skriver, at du har fået din prinsesse i armene!!?

Anmeld

6. januar 2011

mettenoah

Åhhh pøj pøj... gid det var mig....
Mine veer er helt gået i stå, og plukveerne er heller ikke noget at råbe hurra over.
Måske det "bare" var modningsveer...

Nå, men er ihvertfald meget spændt på at høre mere

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

Du vover på at springe så langt frem i køen!!!!

Jeg har regnet med at skulle følges lidt længere med dig når de andre har født, og så snyder du foran …

Super spændende Diana. Og bebs er jo færdigbagt, så det sker der ikke noget ved. Glæder mig til at høre mere.

Ag

Anmeld

6. januar 2011

Sofia

Hvor er det spændende Diana! Hun skal nok være klar og færdig nu hvor du er 37+0, og hvis I mangler lidt småting derhjemme der skal være styr på så når I det sagtens, og ellers er jeg sikker på I har noget familie der lige får styr på det sidste for jer.

Jeg er SÅ spændt på at høre din næste opdatering

Tanker herfra

Anmeld

6. januar 2011

LotteN

Hephep Diana, hvor er det bare super spændende..

Ville lige give jer den update hun har lagt ud på facebook:

"‎1/2 cm livmoder hals tilbage 3 cm åben i tvivl om vandet er gået men det finder vi ud af inden for en time. Jeg har fået løsnet hinder."

Anmeld

6. januar 2011

piadas

Hvor er det FEDT! Endnu en baby på vej - og vi andre er bare SLET IKKE misundelige!

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

piadas skriver:

- og vi andre er bare SLET IKKE misundelige!

Nej slet ikke … 

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Hep hep Diana...

Glæder mig så meget til at se lille pigen ....

Majbritt

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

Hej i søde Q 

Tak for jeres hep. Jeg er lige kommet hjem med strenge ordre på at sove så det vil jeg gøre jeg er også MØG træt. 

Her er en lille update. 

https://www.baby.dk/debat/82764pi1/foedsel/tak-alle-sammen-3.aspx

Knus en TRÆT Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.