Det startet i går formiddag hvor jeg begynde og skulle meget på toilettet med tynd mave. Om aften efter Lucas er puttet tager plukveerne til og det gør toiletbesøgene også og jeg begynder også at få kvalme.
Jeg ringer så til jdm (der har jeg været på toilettet 7 gange på 3 timer med tynd mave) for at høre om hun tror der noget på vej eller om det bare er mig der syg, hun tror så det er en gang dårlig mave og jeg skal tage et par pernodiler og få sovet.
kl 2 i nat vågner jeg igen ved meget kraftige plukveer og en masse toiletbesøg men hvor der ikke kommer så meget ud. kl 3 begynder jeg at blive meget våd mellem benene mere end normalt jeg har ellers haft meget udflåde her på det sidste. Men jeg bliver ved med at være godt våd og jeg skal ikke side mere end et halvt minut i sengen så der helt vådt der hvor jeg har siddet.
Så jeg har en mistanke til at vandet er begynd og sive lidt, efter der er plukveerne taget yderlige til og jeg er begynd og kaste slim op også.
Så nu tager vi på fødegangen når Lucas er afleveret i DP så jeg kan blive undersøgt.
MEN jeg er jo kun 37+0 idag må jeg overhoved føde nu jeg er kommet helt i tvivl puha altså.
det er lidt med blandet følelser det hele for vi vil jo gerne have hende ud og jeg er virkelig træt af at være gravid og døje sådan men vi bare heller ikke helt klar endnu og havde håbet hun ville vente til 38+ he he.
Men nu må vi se om det er min krop der driller eller om der er noget igang.
Anmeld