Hmm mon det mig nu (kun 37+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Diana...

Det startet i går formiddag hvor jeg begynde og skulle meget på toilettet med tynd mave. Om aften efter Lucas er puttet tager plukveerne til og det gør toiletbesøgene også og jeg begynder også at få kvalme. 

Jeg ringer så til jdm (der har jeg været på toilettet 7 gange på 3 timer med tynd mave) for at høre om hun tror der noget på vej eller om det bare er mig der syg, hun tror så det er en gang dårlig mave og jeg skal tage et par pernodiler og få sovet. 

kl 2 i nat vågner jeg igen ved meget kraftige plukveer og en masse toiletbesøg men hvor der ikke kommer så meget ud. kl 3 begynder jeg at blive meget våd mellem benene mere end normalt jeg har ellers haft meget udflåde her på det sidste. Men jeg bliver ved med at være godt våd og jeg skal ikke side mere end et halvt minut i sengen så der helt vådt der hvor jeg har siddet. 

Så jeg har en mistanke til at vandet er begynd og sive lidt, efter der er plukveerne taget yderlige til og jeg er begynd og kaste slim op også. 

Så nu tager vi på fødegangen når Lucas er afleveret i DP så jeg kan blive undersøgt. 

MEN jeg er jo kun 37+0 idag må jeg overhoved føde nu jeg er kommet helt i tvivl puha altså. 

det er lidt med blandet følelser det hele for vi vil jo gerne have hende ud og jeg er virkelig træt af at være gravid og døje sådan men vi bare heller ikke helt klar endnu og havde håbet hun ville vente til 38+ he he. 

Men nu må vi se om det er min krop der driller eller om der er noget igang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

piadas

Juhuu! Det lyder som endnu en fødsel er i gang! Mon ikke dit vand godt nok er gået? Jeg tror, man forventer en syndflod, men det behøves det jo ikke at være, så jeg kan godt forstå, du er i tvivl.

Og bare rolig - det er helt ok at føde nu - 37+0 er jo lige præcis der, hvor man siger, det er inden for termin.

Uhhh, HEP HEP HEP! Husk at opdatere os, hvis I bliver sendt hjem fra FG igen!

Masser af vestøv til dig på, trods af at I gerne ville have ventet lidt, men hvis vandet er gået, er der jo ingen vej tilbage nu!

Måske jeg selv snart skulle få pakket tasken - man ved jo aldrig...!

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

piadas skriver:

Juhuu! Det lyder som endnu en fødsel er i gang! Mon ikke dit vand godt nok er gået? Jeg tror, man forventer en syndflod, men det behøves det jo ikke at være, så jeg kan godt forstå, du er i tvivl.

Og bare rolig - det er helt ok at føde nu - 37+0 er jo lige præcis der, hvor man siger, det er inden for termin.

Uhhh, HEP HEP HEP! Husk at opdatere os, hvis I bliver sendt hjem fra FG igen!

Masser af vestøv til dig på, trods af at I gerne ville have ventet lidt, men hvis vandet er gået, er der jo ingen vej tilbage nu!

Måske jeg selv snart skulle få pakket tasken - man ved jo aldrig...!

Jeg har lige snakket med min jdm og hun synes også det lyder som om at det er vandet der er gået. Vi skal mødes med hende kl 9 på fødegangen og før hvis veerne tager til. Puha vi har lige pludselig stress vi har nemlig IKKE pakket en taske jeg vasket tøj og babydyne i går heldig nok. 

Puha jeg kan masser der en masse blandet følelser der køre gennem hoved nu, jeg må ærlig indrømme at jeg er pisse bange selv om jeg har prøvet det før. 

Anmeld

6. januar 2011

CA

UH så spændende Diana! Kan godt forstå det er med blandede følelser! Men bare rolig - bebs blir født inden for termin

Og du har jo klaret en fødsel før, så mon ikke du klarer den igen?

Ønsker dig alt mulig held og lykke og glæder mig til at høre mere!

Kram

Anmeld

6. januar 2011

piadas

Diana... skriver:

Jeg har lige snakket med min jdm og hun synes også det lyder som om at det er vandet der er gået. Vi skal mødes med hende kl 9 på fødegangen og før hvis veerne tager til. Puha vi har lige pludselig stress vi har nemlig IKKE pakket en taske jeg vasket tøj og babydyne i går heldig nok. 

Puha jeg kan masser der en masse blandet følelser der køre gennem hoved nu, jeg må ærlig indrømme at jeg er pisse bange selv om jeg har prøvet det før. 

Det kan jeg godt forstå! Selv om man har prøvet det før, kan jeg sagtens følge dig i, at nu er det nok nu og der er ingen vej tilbage! Bare rolig - jeg er sikker på, at du er i gode hænder inde på fødegangen. Når først man er midt i det, og veerne tager til, kan man alligevel ikke koncentrere sig om andet, så ryger de tanker om at være bange forhåbentligt i baggrunden. Bare husk på hvad der kommer ud af det i den sidste ende  Men vildt at når I sender Lucas i DP idag, er det nok sidste gang I ser ham som enebarn!

Forresten tager det jo ingen tid at pakke tasken, så det når I nok. Husk oplader til mobilos og kamera! Det ville jeg selv være SÅ træt af at glemme!

Det var da forresten heldigt, du nåede de ting igår! Det viser altså godt nok, at man ikke skal udskyde alt til sidste øjeblik.

Du skal da også lige have MEGA MEGET held og lykke med en god fødsel!

Anmeld

6. januar 2011

Multebær

Oj hvor er et spændende. Krydser fingre for dig. Hvis det er vandet er der jo ingen vej tilbage. Men hvad der end er ved at ske håber jeg at baby har det godt. Spændende spændende - kan slet ikke vente på opdatering. 

pøj pøj med det

Anmeld

6. januar 2011

DK

Ihh Diana!! Hvor spændende!! Du må GERNE føde nu her 37+0! Altså jeg er lidt tøsesur over at blive overhalet indenom, he he 

Men rigtig meget pøj pøj, ihhh jeg håber der er baby på vej til jer! Det bliver så dejligt at læse PB og se billeder af den lille Prinsesse!!

GOD FORNØJELSE, Smukke!!!!

Anmeld

6. januar 2011

Multebær

DK skriver:

Ihh Diana!! Hvor spændende!! Du må GERNE føde nu her 37+0! Altså jeg er lidt tøsesur over at blive overhalet indenom, he he 

Men rigtig meget pøj pøj, ihhh jeg håber der er baby på vej til jer! Det bliver så dejligt at læse PB og se billeder af den lille Prinsesse!!

Hihi og jeg bliver lige pludselig lidt nervøs for at det snart skal være mig. Diana og jeg har termin samme dag. Synes ellers at jeg var begyndt at være lidt utålmodig for at der snart skulle ske noget - men med Dianas hurtige 'move' bliver jeg helt nervøs  

Er så spændt på at høre hvornår der kommer en lillesøster i Silkeborg. Jeg hepper på dig Diana 

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

DK skriver:

He he ja altså jeg var sikker på du ville være den første i gruppen til at føde men der snød du os sgu. Men du kan nå det endnu jeg har ikke født endnu og det jo heller ikke sikkert at det er det og det måske bare er min krop der snyder IGEN. Men jeg synes nu nok det er blevet til lidt veer her inden for den sidste time. Men hvis du nu føder i morgen så holder jeg mig til lørdag så har jeg pasnings muligheder he he. 

Vi skal være på føde gangen kl 9 så det spændende. 

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

Multebær skriver:

Hihi og jeg bliver lige pludselig lidt nervøs for at det snart skal være mig. Diana og jeg har termin samme dag. Synes ellers at jeg var begyndt at være lidt utålmodig for at der snart skulle ske noget - men med Dianas hurtige 'move' bliver jeg helt nervøs  

Er så spændt på at høre hvornår der kommer en lillesøster i Silkeborg. Jeg hepper på dig Diana 

Gud ja det har vi da også kan du så se at få nogen veer he he. 

Tror mig manden fik også pludselig travlt her hjemme vi har jo intet klart endnu jeg fik lige vasket det vi skulle have med på hospitalet igår så der er ikke engang pakket taske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.