Autostol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

AnneBJ

18januar/kats skriver:

Den er super genial pga liggestillingen, og for os er den i hvert fald det rigtige valg !  
Vi bor i Kolding - og vores nærmeste familier bor 1 times kørsel hhv. Nord, syd og vest.  De kører allerede gladelig til os, men kommer selvsagt springende når først der kommer en lille baby. Men vi er bare sådan nogle, der synes rigtig godt om at have friheden til og muligheden for, at køre præcis når det passer os, uden at vi skal tænke på ryg og pauser etc… Og med 2 fysioterapeuter i familien, bliver ergonomi og fysiologi altid overvåget.…
Vi har ikke andre autostole/børn at tage hensyn til - så derfor er det altså en Römer baby safe sleeper der er løsningen for os

Men så kan du svare på, om jeg husker rigtigt at den fylder to sæder...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Kats

AnneBJ skriver:

Men så kan du svare på, om jeg husker rigtigt at den fylder to sæder...?

Ja det er rigtigt, den optager 1½ -2 sæder alt efter hvilken bil man har ! Det er en rigtig "bred-mås"  - men eftersom vi ikke skal have placeret andre børn ved siden af, så kan vi tillade os at prioritere ergonomien !

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

18januar/kats skriver:

Ja det er rigtigt, den optager 1½ -2 sæder alt efter hvilken bil man har ! Det er en rigtig "bred-mås"  - men eftersom vi ikke skal have placeret andre børn ved siden af, så kan vi tillade os at prioritere ergonomien !

Selvfølgelig! Det er da også bare lækkert for Jer, men dur jo så ikke i det tilfælde hvor der er to børn i forvejen! blev bare helt i tvivl om, om jeg forvekslede den med en anden.
Jeg havde nemlig selv overvejet den, netop pga. ergonomien, men vi har en ret lille bil, og regner med barnevognskassen skal stå på bagsædet når vi skal have den med - så vi valgte den almindelige (og i vores tilfælde gratis) autostol

Anmeld

6. januar 2011

Kats

AnneBJ skriver:

Selvfølgelig! Det er da også bare lækkert for Jer, men dur jo så ikke i det tilfælde hvor der er to børn i forvejen! blev bare helt i tvivl om, om jeg forvekslede den med en anden.
Jeg havde nemlig selv overvejet den, netop pga. ergonomien, men vi har en ret lille bil, og regner med barnevognskassen skal stå på bagsædet når vi skal have den med - så vi valgte den almindelige (og i vores tilfælde gratis) autostol

Ja altså medmindre man kører en større bil, såsom 7 sæders Touran, så er det nok lidt af en udfordring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.