Autostol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Moaaar <3

..................men hvilken ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Maria-s

Vi har valgt en Römer Baby Safe Sleeper! Vi bor et godt stykke væk fra vores familier, så vi skulle have en hvor de gerne må sidde længere i end de 20 min. om dagen der vist ellers er anbefalet. Den har fået rigtig gode anmeldelser i FDM. Og ja så er det den eneste på amrkedet af sin salgs. 

Jeg ved godt han ikke kommer til at kunne bruge den sådan super længe og at vi så skal ud og have en ny "almindelig" autostol, men vi er de første i familien der skal have baby, så vores søskende kommer jo også til at kunne låne den hvis det er og ja så skal vi jo da måske sikkert have én til baby en gang i fremtiden, så synes det er fint at ha den, selvom det da er mange penge

Anmeld

5. januar 2011

IAH

Vi har valgt en maxicosi cabriofix fordi den fik gode anmeldelser i tænk. Den har indbygget solskærm og så funker den også godt i vores bil, der ikke har isofix beslag. Vi har prøvet at tage den af og på (så sædet kan bæres rundt alene). Det er virkelig nemt. Men prisen er pebret.. Vist 2000 alt for stol og selebase. Jeg synes det er en jungle. Jeg kan godt gå ind på tænks hjemme side, hvis du vil høre hvilke, der er topmodellerne i deres sidste test... Det er en ledetråd selvom tænks testfolk jo ikke gør andet end vurderer stolen sådan umiddelbart, de kan jo ikke teste om den holder sig godt i længden.knus

Anmeld

6. januar 2011

DK

Vi har købt en Brio Primo, hvor vi fik både stol og isofix beslag til 1500 kr. på tilbud. Det er den der ligger blandt top tre af testede autostole og er kun promiller "dårligere" end nr. 1.

Grunden til det bla. blev den var at den kan klikkes direkte på vores kombivognsstel hvilket jeg tror bliver utroligt praktisk når man lige skal et eller andet kort (så slipper jeg for at være en af dem der slææææber rundt på autostolen), og så fordi at stolen kan sidde i bilen både med og uden isofix, så bedsteforældrene også kan have Bimmeren med i bilen! Og naturligvis fordi det er en af de mest sikre! Hvis den havde været helt elendig havde vi ikke valgt den, he he

Du kan se en guide over de bedste autostole pt her: http://www.babybusiness.dk/guide-til-autostole-de-sikreste-paa-markedet-2010.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2011

Tina

Vi har købt en römer på udsalg til 999. Vi lånte en ældre römer model sidste gang og var udemærket tilfreds med den. Og ja det er jo ikke længe man bruger dem - i starten begrænser man brugen mest muligt og så er de pludselig blevet for store til den. Så er glad for at det trods alt ikke blev dyrer. Der er ikke mulighed for isofix i vores bil, så de penge sparede vi.

Men uhh-ja hvor er det bare svært. Det er sådan en ting jeg ville ønske man kunne sparer på, fordi den bruges så lidt og er så kedelig, men samtidig vil jeg heller ikke gå på kompromis med sikkerheden og vælge en af de helt billige eller en brugt fra folk man ikke kender

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

Vi har lånt en Römer Baby Safe tror jeg den hedder.

Bruger den jo ikke så længe og den er i fin stand …

Og den er i hus, så vi kan transportere bettefisen sikkert hjem. At der ikke er noget tøj klart til turen er så en anden sag 

AG

Anmeld

6. januar 2011

Sofia

Vi køber ingen autostol - vi har ingen bil.. Har været lidt i tvivl om vi alligevel skulle købe en, sådan til hvis man låner en bil i ny og næ, men nu må vi se, vi kan altid ønske os en eller køb en senere, hvis det bliver nødvendigt.

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

Sofia skriver:

Vi køber ingen autostol - vi har ingen bil.. Har været lidt i tvivl om vi alligevel skulle købe en, sådan til hvis man låner en bil i ny og næ, men nu må vi se, vi kan altid ønske os en eller køb en senere, hvis det bliver nødvendigt.

Er der ellers ikke én I kan låne én af? Det er da nogle dumme penge at skule af med hvis ikke man har bil …

Ellers mener jeg faktisk at man kan leje dem i BabySam.

Ellers må I komme ud og låne vores

AG

Anmeld

6. januar 2011

Sofia

Marco2 skriver:

Er der ellers ikke én I kan låne én af? Det er da nogle dumme penge at skule af med hvis ikke man har bil …

Ellers mener jeg faktisk at man kan leje dem i BabySam.

Ellers må I komme ud og låne vores

AG

Vi har overvejet at leje, men det koster 50-75 i mdr. 100 for rengøring og man skal lægge et depositum på 500. Så ved ikke helt, tror måske kun det er få gange den skal bruges. Men måske vores forældre selv køber, så de har en til når de får barnebarn på besøg Ellers rigtig sødt af dig jeg må låne jeres, men mon ikke I selv bruger den, hehe, ellers kan det være jeg tager dig på ordet

Anmeld

6. januar 2011

Moaaar <3

Vi skal bare have en som er godkendt og god og til en billig pris .

1500kr med isofix lyder ret billigt !!
Så igår en römer i bilka til 1300kr

.-....ja det er virkelig en jungle , men i har da også valgt lidt forskellig piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.