Autostol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Moaaar <3

IAH skriver:

Vi har valgt en maxicosi cabriofix fordi den fik gode anmeldelser i tænk. Den har indbygget solskærm og så funker den også godt i vores bil, der ikke har isofix beslag. Vi har prøvet at tage den af og på (så sædet kan bæres rundt alene). Det er virkelig nemt. Men prisen er pebret.. Vist 2000 alt for stol og selebase. Jeg synes det er en jungle. Jeg kan godt gå ind på tænks hjemme side, hvis du vil høre hvilke, der er topmodellerne i deres sidste test... Det er en ledetråd selvom tænks testfolk jo ikke gør andet end vurderer stolen sådan umiddelbart, de kan jo ikke teste om den holder sig godt i længden.knus

det må du gerne, vil jeg da gerne lurer .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Malonde1985

Vi har købt en Akta Graco af en jeg kender. Der medfølger en base, så man bare kan klikke autostolen på. Dejlig nemt . Så sætter man basen fast i bilen og kan bare tage autostolen ud og ind super nemt

Akta Graco Logico S HP m.base - Gabriel

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Vi havde tilbud om lån af to forskellige.. en Rømer og en maxi cosi. Begge er velholdte og har aldrig været i ulykker. Jeg har hørt godt om begge, så valgte den dovne løsning: maxi cosien; den har nemlig et selebeslag med, så jeg bare kan klikke stolen af, og ikke skal spænde den fast hver eneste gang.
Den model vi har, er desuden med en pude specielt til de helt små, ikke kun ved hovedet, men som støtter ryggen så de er mere liggende end siddende, dog uden at ligge helt..

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Maria-s skriver:

Vi har valgt en Römer Baby Safe Sleeper! Vi bor et godt stykke væk fra vores familier, så vi skulle have en hvor de gerne må sidde længere i end de 20 min. om dagen der vist ellers er anbefalet. Den har fået rigtig gode anmeldelser i FDM. Og ja så er det den eneste på amrkedet af sin salgs. 

Jeg ved godt han ikke kommer til at kunne bruge den sådan super længe og at vi så skal ud og have en ny "almindelig" autostol, men vi er de første i familien der skal have baby, så vores søskende kommer jo også til at kunne låne den hvis det er og ja så skal vi jo da måske sikkert have én til baby en gang i fremtiden, så synes det er fint at ha den, selvom det da er mange penge

Römer Baby Safe Sleeper - den har vi også valgt!

Vi ved, at vi kommer til at køre lidt længere end de 20 minutter - og så er det bare super cool at hun kan puttes liggende, så vi ikke skal tænke på hvor længe hun må sidde.

Den næste autostol hun skal over i, har vi ikke besluttet os for endnu..

Anmeld

6. januar 2011

Moaaar <3

18januar/kats skriver:

Römer Baby Safe Sleeper - den har vi også valgt!

Vi ved, at vi kommer til at køre lidt længere end de 20 minutter - og så er det bare super cool at hun kan puttes liggende, så vi ikke skal tænke på hvor længe hun må sidde.

Den næste autostol hun skal over i, har vi ikke besluttet os for endnu..

Römer baby safe sleeper...hmm....ja måske man skulle vælge den. For i bor også sådan ret langt ude fra al ting og fam.!?

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Prutten 35+ skriver:

Römer baby safe sleeper...hmm....ja måske man skulle vælge den. For i bor også sådan ret langt ude fra al ting og fam.!?

Mener den optager to sæder i bilen - bare lige så du er opmærksom på det...

Anmeld

6. januar 2011

Moaaar <3

AnneBJ skriver:

Mener den optager to sæder i bilen - bare lige så du er opmærksom på det...

Så hopper jeg fra! vi skal have plads til alle 3 børn i bilen

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Prutten 35+ skriver:

Så hopper jeg fra! vi skal have plads til alle 3 børn i bilen

Tjek det lige, for jeg er ikke helt 100... Mener bare at den hvor de kan ligge fladt (som denne vel er?) skal stå "på langs" af to sæder, lidt som en lift ville skulle...

Anmeld

6. januar 2011

Moaaar <3

AnneBJ skriver:

Tjek det lige, for jeg er ikke helt 100... Mener bare at den hvor de kan ligge fladt (som denne vel er?) skal stå "på langs" af to sæder, lidt som en lift ville skulle...

Syens ikke jeg bliver kloger af at kigge på nettet, tværtimod mere forvirret.
Vil bare gerne finde en der er nem , god og til en rimelig pris!
Den baby sleeper koster jo 2000kr , det synes jeg er mange penge til den str autostol

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Prutten 35+ skriver:

Den er super genial pga liggestillingen, og for os er den i hvert fald det rigtige valg !  
Vi bor i Kolding - og vores nærmeste familier bor 1 times kørsel hhv. Nord, syd og vest.  De kører allerede gladelig til os, men kommer selvsagt springende når først der kommer en lille baby. Men vi er bare sådan nogle, der synes rigtig godt om at have friheden til og muligheden for, at køre præcis når det passer os, uden at vi skal tænke på ryg og pauser etc… Og med 2 fysioterapeuter i familien, bliver ergonomi og fysiologi altid overvåget.…
Vi har ikke andre autostole/børn at tage hensyn til - så derfor er det altså en Römer baby safe sleeper der er løsningen for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.