Jeg vil osse være med (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

smutti1975

super lækre drenge du har der

og ja heldigvis bliver det bare nemmere og nemmere med tvillinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Becks

Arhem hold nu mund hvor er de lækre

Ih det er min største drøm og få tvillinger

Anmeld

6. januar 2011

Miamaja

Awww hvor er de skonne.. tvillinger er noget ganske specielt og 2 gange nuttet

Anmeld

6. januar 2011

Kløver

smillaluna skriver:

Inspireret af de SKØNNE billeder Malene84 har lagt ind af sine lækre drenge, vil jeg da osse liiiiiiiige flashe mine

Drengene er nu 6 måneder og de bliver sku mere og mere dejlige for hver dag der går

Vi går stadig til regelmæssige hjerteskanninger med Emil fordi han har hul i hjertet, og det ser ikke ud til at hullet umiddelbart lukker sig af sig selv. Men som det er nu vil de ikke operere ham (heldigvis!!!)

De skal begge opereres når de bliver 1 år, dog i den anden ende af kroppen. De er født med urinrørene på det forkerte sted. De udmunder simpelthen ikke det rigtige sted og skal derfor flyttes derhen hvor de hører til. Det foregår i fuld narkose, og det er jeg dælme ikke pjattet med. Men det skal bare overståes.

Ellers synes jeg det bliver nemmere og nemmere at være tvillingeforældre, men vi har stadig store soveproblemer. I løbet af dagen er der ingen problemer og de kan tage op til 4 timer i streg om eftermiddagen. Men til nat og om natten har vi balladen. De vågner meget ofte og er kede af det eller sultne, og det tager meget på energien at vi ingen søvn får. Men vi klarer det.

Tak fordi i læste med

sikke nogle dejlige billeder, og en sød hund der også lige kom med midt i det hele

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Pena skriver:

Hahahahaha. Ja det er nok ikke enhver mands drøm at få sådan noget at vide.

Nej det kan sku godt være han ville blive lidt hvid i hovedet hvis han fik sådan en besked. Nu er drengene godt nok lavet i et reagensglas, og jeg går ikke ud fra at de laver så store brølere på en fertilitetsklinik. "Ups en smutter..... Nå pyt, det finder de aldrig ud af"

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Tutter skriver:

Arhem hold nu mund hvor er de lækre

Ih det er min største drøm og få tvillinger

Tusind tak!

Jamen så krydser jeg fingre for at du får dit ønske opfyldt på et tidspunkt

Tillykke med dit STORE vægttab! Jeg er vildt imponeret

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Maja84 skriver:

sikke nogle dejlige billeder, og en sød hund der også lige kom med midt i det hele

He he det var vidst mere Emil der lige fik sneget sig med på billedet. Smilla vores lab er ikke voldsomt imponeret af drengene. Hun gør dem ikke noget, men hun synes heller ikke de er voldsomt interessante

Håber du fik din frygt manet til jorden den anden dag hvor du var bekymret for din bebs i maven.

Anmeld

6. januar 2011

Faith

smillaluna skriver:

He he det var vidst mere Emil der lige fik sneget sig med på billedet. Smilla vores lab er ikke voldsomt imponeret af drengene. Hun gør dem ikke noget, men hun synes heller ikke de er voldsomt interessante

Håber du fik din frygt manet til jorden den anden dag hvor du var bekymret for din bebs i maven.

Nej undskyld!!!! Forkert Maja. Jeg forvekslede dig med Maja88.

Sorry!!!

Anmeld

6. januar 2011

Becks

smillaluna skriver:

Tusind tak!

Jamen så krydser jeg fingre for at du får dit ønske opfyldt på et tidspunkt

Tillykke med dit STORE vægttab! Jeg er vildt imponeret

1000 tak

Anmeld

6. januar 2011

Kløver

smillaluna skriver:

Nej undskyld!!!! Forkert Maja. Jeg forvekslede dig med Maja88.

Sorry!!!

Hehe det er helt okay, blev selv lige en anelse forvirret der, men er jo heller ikke fair vi hedder næsten det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.