Inspireret af de SKØNNE billeder Malene84 har lagt ind af sine lækre drenge, vil jeg da osse liiiiiiiige flashe mine
Drengene er nu 6 måneder og de bliver sku mere og mere dejlige for hver dag der går
Vi går stadig til regelmæssige hjerteskanninger med Emil fordi han har hul i hjertet, og det ser ikke ud til at hullet umiddelbart lukker sig af sig selv. Men som det er nu vil de ikke operere ham (heldigvis!!!)
De skal begge opereres når de bliver 1 år, dog i den anden ende af kroppen. De er født med urinrørene på det forkerte sted. De udmunder simpelthen ikke det rigtige sted og skal derfor flyttes derhen hvor de hører til. Det foregår i fuld narkose, og det er jeg dælme ikke pjattet med
. Men det skal bare overståes.
Ellers synes jeg det bliver nemmere og nemmere at være tvillingeforældre, men vi har stadig store soveproblemer
. I løbet af dagen er der ingen problemer og de kan tage op til 4 timer i streg om eftermiddagen. Men til nat og om natten har vi balladen. De vågner meget ofte og er kede af det eller sultne, og det tager meget på energien at vi ingen søvn får. Men vi klarer det.
Tak fordi i læste med
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld