Jeg vil osse være med (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.430 visninger
53 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Faith

Inspireret af de SKØNNE billeder Malene84 har lagt ind af sine lækre drenge, vil jeg da osse liiiiiiiige flashe mine

Drengene er nu 6 måneder og de bliver sku mere og mere dejlige for hver dag der går

Vi går stadig til regelmæssige hjerteskanninger med Emil fordi han har hul i hjertet, og det ser ikke ud til at hullet umiddelbart lukker sig af sig selv. Men som det er nu vil de ikke operere ham (heldigvis!!!)

De skal begge opereres når de bliver 1 år, dog i den anden ende af kroppen. De er født med urinrørene på det forkerte sted. De udmunder simpelthen ikke det rigtige sted og skal derfor flyttes derhen hvor de hører til. Det foregår i fuld narkose, og det er jeg dælme ikke pjattet med. Men det skal bare overståes.

Ellers synes jeg det bliver nemmere og nemmere at være tvillingeforældre, men vi har stadig store soveproblemer. I løbet af dagen er der ingen problemer og de kan tage op til 4 timer i streg om eftermiddagen. Men til nat og om natten har vi balladen. De vågner meget ofte og er kede af det eller sultne, og det tager meget på energien at vi ingen søvn får. Men vi klarer det.

Tak fordi i læste med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Moldemine

hvor er de søde

Anmeld

5. januar 2011

Dot D

Hvor er de da kære Håber at deres helbred bliver bedre med alderen og operation

Anmeld

5. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er de lækre  

Anmeld

5. januar 2011

Malene84

smillaluna skriver:

Inspireret af de SKØNNE billeder Malene84 har lagt ind af sine lækre drenge, vil jeg da osse liiiiiiiige flashe mine

Drengene er nu 6 måneder og de bliver sku mere og mere dejlige for hver dag der går

Vi går stadig til regelmæssige hjerteskanninger med Emil fordi han har hul i hjertet, og det ser ikke ud til at hullet umiddelbart lukker sig af sig selv. Men som det er nu vil de ikke operere ham (heldigvis!!!)

De skal begge opereres når de bliver 1 år, dog i den anden ende af kroppen. De er født med urinrørene på det forkerte sted. De udmunder simpelthen ikke det rigtige sted og skal derfor flyttes derhen hvor de hører til. Det foregår i fuld narkose, og det er jeg dælme ikke pjattet med. Men det skal bare overståes.

Ellers synes jeg det bliver nemmere og nemmere at være tvillingeforældre, men vi har stadig store soveproblemer. I løbet af dagen er der ingen problemer og de kan tage op til 4 timer i streg om eftermiddagen. Men til nat og om natten har vi balladen. De vågner meget ofte og er kede af det eller sultne, og det tager meget på energien at vi ingen søvn får. Men vi klarer det.

Tak fordi i læste med

skønne, skønne, skønne dejlige børn!!! Puha, fik lige en klump i halsen, da jeg læste det med hjertet  Godt de holder øje med det hele. De er i hvertfald dejlige

Anmeld

5. januar 2011

Faith

Malouis skriver:

hvor er de søde

Tak

Anmeld

5. januar 2011

Faith

Dot D skriver:

Hvor er de da kære Håber at deres helbred bliver bedre med alderen og operation

Tak. ja vi håber osse de vokser fra alle deres små skavanker med alderen.

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

Awwww, dejlige drenge! Jeg eeelsker tvillinger, de er bare så überlækre og så er der 2 af dem 

Anmeld

5. januar 2011

B&J

altså åhhhh så dejlige... sikke nogle vidunderlige drenge..

Anmeld

5. januar 2011

Faith

Malene84 skriver:

skønne, skønne, skønne dejlige børn!!! Puha, fik lige en klump i halsen, da jeg læste det med hjertet  Godt de holder øje med det hele. De er i hvertfald dejlige

Tak Malene. Håber ikke du synes jeg er alt for stor en efteraber

Ja Emil bliver holdt rigtig godt øje med, så vi er egentlig ikke så nervøse for det. Men aldrig rart når ens børn fejler noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.