Tjuhl skriver:
jeg tog op til min egen læge og brød grædende sammen og sagde, at jeg simpelthen ikke vidste hvad det her var eller hvad jeg skulle gøre. han henviste mig til psykolog på Stolpegården i Hellerup og imens jeg ventede på at kunne komme til derude, gik jeg hos en healer i Valby. Hos healeren kom jeg under behandlingen (som var en healende massage) ind i nogle dybe meditative stadier og der huskede jeg ting. Vi snakkede ikke rigtig hos healeren, det var bare det med at jeg gik dybt dybt ind i mig selv.
på Stolpegården var det så ren snak hos psykologen og det syntes jeg personligt var hårdt! Men det er jo hvad man er til. Jeg begyndte at skrive om mine overgreb...dvs jeg begyndte at skrive om hvordan de påvirkede mig som menneske og det har hjulpet mig ekstremt meget. men som du måske har bemærket er jeg jo en "skriver" 
jeg synes det lyder som en god ide, at tale med en vejleder som kan fortælle dig hvordan du kan gribe det hele an 
Okay..puha. Jeg tror jeg vil snakke med familierådgiveren og så kan hun sikkert sende mig videre til den vejleder. Det bliver vist planen.
Så skal jeg bare finde ud af at fortælle manden det
Der er ingen der ved noget..
Jep du er enormt god til at skrive og hvor er det dejligt at det hjælper dig!
Anmeld