Overgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg tog op til min egen læge og brød grædende sammen og sagde, at jeg simpelthen ikke vidste hvad det her var eller hvad jeg skulle gøre. han henviste mig til psykolog på Stolpegården i Hellerup og imens jeg ventede på at kunne komme til derude, gik jeg hos en healer i Valby. Hos healeren kom jeg under behandlingen (som var en healende massage) ind i nogle dybe meditative stadier og der huskede jeg ting. Vi snakkede ikke rigtig hos healeren, det var bare det med at jeg gik dybt dybt ind i mig selv.

på Stolpegården var det så ren snak hos psykologen og det syntes jeg personligt var hårdt! Men det er jo hvad man er til. Jeg begyndte at skrive om mine overgreb...dvs jeg begyndte at skrive om hvordan de påvirkede mig som menneske og det har hjulpet mig ekstremt meget. men som du måske har bemærket er jeg jo en "skriver"

jeg synes det lyder som en god ide, at tale med en vejleder som kan fortælle dig hvordan du kan gribe det hele an

Okay..puha. Jeg tror jeg vil snakke med familierådgiveren og så kan hun sikkert sende mig videre til den vejleder. Det bliver vist planen.

Så skal jeg bare finde ud af at fortælle manden det Der er ingen der ved noget..

Jep du er enormt god til at skrive og hvor er det dejligt at det hjælper dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Op..Jeg vil meget gerne have flere meninger!

Anmeld

6. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig der er nogen der vil svare selvom jeg er anonym.

Sagen er den at jeg har en underlig fornemmelse i maven. Jeg er 23 år og tror måske jeg har været udsat for noget grimt da jeg var 5 år. Jeg kan overhovedet ikke sige HVAD der er sket, men jeg var 5 år, en mands navn og en ferie på Samsø. Når jeg hører en bestemt sang forbinder jeg den med det samme med de her ting og jeg bliver helt dårlig. Mega underligt

Jeg tænker på det med jævne mellemrum og selvfølgelig når jeg hører sangen

Jeg har snakket med en familierådgiver om det og hun siger at det er jo ikke sikkert jeg har været udsat for overgreb, men det har klart været grænseoverskridende når jeg prøver at fortrænge det

Synes i jeg skal lade det ligge og håbe jeg fortsat "glemmer" eller skal jeg kontakte en incestvejleder som hjælper med at huske?

Min familierådgiver siger det sidste, men FØRST når jeg er klar til at rippe i det 

Anonyme svar er tilladt.

Først et kæmpe kram til dig... 

Jeg syntes helt klar du skal gøre det sidste, men først når du ER klar til det og ikke før... 

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Først et kæmpe kram til dig... 

Jeg syntes helt klar du skal gøre det sidste, men først når du ER klar til det og ikke før... 

Tak

Aner bare ikke hvordan jeg kan mærke om jeg er klar

Anmeld

6. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Tak

Aner bare ikke hvordan jeg kan mærke om jeg er klar

Det er et godt spørgsmål... Håber du finder ud af det på et tidspunkt... 

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det er et godt spørgsmål... Håber du finder ud af det på et tidspunkt... 

Ja forhåbentlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.