Kattekyllingen, 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Rosa

Jeg synes du er SÅÅÅÅ smuk!!! Og hallo - jeg HADEDE at stå der uge efter uge efter uge og man bare INTET kunne se!!! Selv efter at jeg begyndte at mærke liv så mente folk at jeg bare stod og spilede maven ud  Så NYD at du er så dejligt gravid at man kan se det, for det modsatte er dæleme heller ikke rart!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

oo

Rosa skriver:

Jeg synes du er SÅÅÅÅ smuk!!! Og hallo - jeg HADEDE at stå der uge efter uge efter uge og man bare INTET kunne se!!! Selv efter at jeg begyndte at mærke liv så mente folk at jeg bare stod og spilede maven ud  Så NYD at du er så dejligt gravid at man kan se det, for det modsatte er dæleme heller ikke rart!!! 

psssst, prøv lige at fis ind under NS og tjek hendes mavebillede derinde

Anmeld

5. januar 2011

Riksen

Sikke nogle dumme kommentarer du må lægge ører til. Jeg kan godt forstå at de sårer dig, men så kan du forhåbentlig glæde dig over hvor flot din mave er! Den sidder bare superflot og har en fin form - og så er den i øvrigt slet ikke så stor

Man kan da se at du er gravid, og det er da fedt, men du ser altså ikke januar-højgravid ud.

Kram

Anmeld

6. januar 2011

Bavianis

Ej - fint billede Rugemis

Jeg ville være vildt glad hvis nogen spurgte mig om jeg snart skulle føde! Alle på mit arbejde siger jeg bare er sååå lille ift hvor langt jeg er henne - og det er på en måde lidt sådan "øv....". En god kollega har termin 1-2 uger efter mig, og hun er dobbelt så stor som mig!

Jeg er forresten hjemme idag fordi min hun dhar prøvet at begå selvmord. Hun havde spist 10 nicotintyggegummier da vi kom hjem igår aftes, så det var akut på dyrehospital, og en noget aparte hund i dag, der skal overvåges de næste døgn. Hun har termin d. 19. januar, men der er desværre risiko for, at hvalpene dør pga forgiftningen - hvad sker der lige for de forbandede graviditeter i det her hus??

Anmeld

6. januar 2011

Najsen86

det er en flot mave... sys godt du kan være stolt.. vi er jo alle forskellige og deter jo charmen ved det... tillykke med din skønne mave

Anmeld

6. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Ej - fint billede Rugemis

Jeg ville være vildt glad hvis nogen spurgte mig om jeg snart skulle føde! Alle på mit arbejde siger jeg bare er sååå lille ift hvor langt jeg er henne - og det er på en måde lidt sådan "øv....". En god kollega har termin 1-2 uger efter mig, og hun er dobbelt så stor som mig!

Jeg er forresten hjemme idag fordi min hun dhar prøvet at begå selvmord. Hun havde spist 10 nicotintyggegummier da vi kom hjem igår aftes, så det var akut på dyrehospital, og en noget aparte hund i dag, der skal overvåges de næste døgn. Hun har termin d. 19. januar, men der er desværre risiko for, at hvalpene dør pga forgiftningen - hvad sker der lige for de forbandede graviditeter i det her hus??

Hunden? Det er da for skørt. Altså, på den triste måde! Er hun så helt dvask nu? Hvor er det synd med hvalpene, hvis hun mister dem. Kan hun ikke også blive skør af det? Jeg håber hun og hvalpene klarer den!

Og jeg kan jo slet ikke sætte mig ind i at have en lille mave, fordi den allerede er så stor. Men jeg ved hvor sårende dumme kommentarer kan være Det er sjovt som en graviditet bliver allemandseje!

Knus til dig og mango-aben

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

kitty skriver:

Et billede af maven nytårs morgen. Jeg synes den er noget så stor. Det er der også andre der synes. Om aftenen blev jeg nemlig spurgt, hvonår i Januar jeg skulle føde

Det ér gået stærkt, og jo den er stor. -Især om aftenen, hvor jeg er oppustet. Men indholdet er godt, og det er det vigtigste!

Det nederste billede er nytårsløjer Sådan ser det ud, når jeg prøver at trække maven ind.

Tak for kigget, hvor ser du bare godt ud!

Anmeld

6. januar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Hunden? Det er da for skørt. Altså, på den triste måde! Er hun så helt dvask nu? Hvor er det synd med hvalpene, hvis hun mister dem. Kan hun ikke også blive skør af det? Jeg håber hun og hvalpene klarer den!

Og jeg kan jo slet ikke sætte mig ind i at have en lille mave, fordi den allerede er så stor. Men jeg ved hvor sårende dumme kommentarer kan være Det er sjovt som en graviditet bliver allemandseje!

Knus til dig og mango-aben

Hun er vist allerede lidt skør  Men hun har det faktisk fortrinligt nu, så jeg tror faren er drevet over for nu, selvom vi skal være hjemme ved hende i morgen også.

Men den hund altså - hun har simpelthen ædt alt hvad der kan passere i svælget - og bliver selvfølgelig altid syg efter kl 22 - og helst på helligdage... Havde vi dog bare investeret i en forsikring - den kunne have dækket vores terminer indtil nu...!!

Anmeld

6. januar 2011

VNB

ÅRH jeg synes simpelthen det er den fineste babymave du har!!!  det er da meget meget bedre at man kan se at du bærer på en lille guldklump end hvis man slet ingenting kunne se endnu!

du kan SAGTENS være pave stolt af din smukke mave!

Anmeld

6. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Hun er vist allerede lidt skør  Men hun har det faktisk fortrinligt nu, så jeg tror faren er drevet over for nu, selvom vi skal være hjemme ved hende i morgen også.

Men den hund altså - hun har simpelthen ædt alt hvad der kan passere i svælget - og bliver selvfølgelig altid syg efter kl 22 - og helst på helligdage... Havde vi dog bare investeret i en forsikring - den kunne have dækket vores terminer indtil nu...!!

Hun lyder som en kostbar dame, den lille hund! Vi har heller ingen forsikring på India, og 7-9-13 er der aldrig sket noget. Men man ved jo aldrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.