Kattekyllingen, 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

bagger26

kitty skriver:

Tak!

Jeg har brugt en del timer foran spejlet for at se, om den nu også var SÅ stor. Og jeg kom frem til, at hende der spurgte har fået MEGET små børn!

Hehe ja det må hun da godt nok have, nogle gange snakker folk altså bare...  

Man kan da godt se du er gravid, men lige frem med termin i Januar, så stor en mave har du ikke... Men den er rigtig fin... Du må jo bare kigge ind i mave billedetråden, så kan du se hvad du har at glæde dig til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Sakris

Hvornår i Januar du skulle føde? Ej helt ærligt... Så stor er du bare slet slet ikke.... Jeg synes du er rigtig fin.. Den skal nok blive rigtig flot og rund med tiden

Anmeld

5. januar 2011

ooo

Slap af en flot mave!

Tror vist at hende der spurgte om du skulle føde i januar trænger til briller, for så stor er du SLET ikke.

Smuk smuk mave til et smukt menneske.

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Slap af en flot mave!

Tror vist at hende der spurgte om du skulle føde i januar trænger til briller, for så stor er du SLET ikke.

Smuk smuk mave til et smukt menneske.

Tak Mætsen Må vi se din mavse på et tidspunkt?

Anmeld

5. januar 2011

Mira0911

Sikke en flot mave... Det ser sq godt ud... 

Anmeld

5. januar 2011

oo

ahahaha! hvor ser du sjov ud på det nederste billede

men jeg synes du er fin og slet ikke Januar-fødsels-stor dem der sagde det sku ha et lille los bagi

der er kjoler på vej til dig...en af dagene, du ved hvordan det er....jeg håber de ikke er for KONE-agtige, men de er i hvert fald rare til gravide maver der er ude af kontrol!

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

ahahaha! hvor ser du sjov ud på det nederste billede

men jeg synes du er fin og slet ikke Januar-fødsels-stor dem der sagde det sku ha et lille los bagi

der er kjoler på vej til dig...en af dagene, du ved hvordan det er....jeg håber de ikke er for KONE-agtige, men de er i hvert fald rare til gravide maver der er ude af kontrol!

Pakker igen?? De er altid gode når de kommer fra skoven. Alt jeg kan passe, der ikke er i stil med de afskyelige grønne bukser på billedet, der desværre er himmelske at være i, er hjerteligt velkomment. Især hvis man spørger far bjørn

Anmeld

5. januar 2011

oo

kitty skriver:

Pakker igen?? De er altid gode når de kommer fra skoven. Alt jeg kan passe, der ikke er i stil med de afskyelige grønne bukser på billedet, der desværre er himmelske at være i, er hjerteligt velkomment. Især hvis man spørger far bjørn

jeg sad lige akkurat og nikkede og tænkte at du har fundet de samme bukser som jeg tilbragte HELE graviditeten i de er FANTASTISKE...og mine er desværre ikke røget ud endnu, så gode er de 

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg sad lige akkurat og nikkede og tænkte at du har fundet de samme bukser som jeg tilbragte HELE graviditeten i de er FANTASTISKE...og mine er desværre ikke røget ud endnu, så gode er de 

Jeg har også købt et par i sort De er ikke klædelige på nogen måde, men de strammer ingen steder, og det er bare mest behageligt. Har ét par gravid jeans, men de glider ned.. Så må hellere se på et par nye, selvom jeg ikke er buksemenneske.

Anmeld

5. januar 2011

oo

kitty skriver:

Jeg har også købt et par i sort De er ikke klædelige på nogen måde, men de strammer ingen steder, og det er bare mest behageligt. Har ét par gravid jeans, men de glider ned.. Så må hellere se på et par nye, selvom jeg ikke er buksemenneske.

jeg har dem i sort og lilla og sådan noget pluddercowboystof. scheize de er ikke charmerende, men de kan rumme virkelig meget mave! jeg tror at Søren synes det er liiiiidt træls - uden han dog tør sige det! men jeg gik altid-altid-altid i kjoler før graviditeten, jeg ejede slet ikke bukser og nu går jeg bare rundt i sådan noget pludderpladderværk hver dag HELE dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.