Kattekyllingen, 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.551 visninger
36 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

otlitrom

Et billede af maven nytårs morgen. Jeg synes den er noget så stor. Det er der også andre der synes. Om aftenen blev jeg nemlig spurgt, hvonår i Januar jeg skulle føde

Det ér gået stærkt, og jo den er stor. -Især om aftenen, hvor jeg er oppustet. Men indholdet er godt, og det er det vigtigste!

Det nederste billede er nytårsløjer Sådan ser det ud, når jeg prøver at trække maven ind.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

TbCp

Jamen for pokker du er SÅ fin!!!!

Og det er da fuldstændig lige meget hvor stor eller lille den er... bare den er! Og det er den jo!

Anmeld

5. januar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Et billede af maven nytårs morgen. Jeg synes den er noget så stor. Det er der også andre der synes. Om aftenen blev jeg nemlig spurgt, hvonår i Januar jeg skulle føde

Det ér gået stærkt, og jo den er stor. -Især om aftenen, hvor jeg er oppustet. Men indholdet er godt, og det er det vigtigste!

Det nederste billede er nytårsløjer Sådan ser det ud, når jeg prøver at trække maven ind.

Hej smukke, fine fine mave du har!!! Bare så smukt!!!

Lene

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Og endnu et

Hold da fast, der sker noget

Det betyder bare at baby har det godt Tænkte på, vil i egentlig vide kønnet?

Kram

Anmeld

5. januar 2011

Vingummien

kitty skriver:

Fantastiske billeder

Super flot mavse

Anmeld

5. januar 2011

dorthemus

Tænk at du allerede er så langt henne!!

Synes din mave er rigtig fin

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Og endnu et

Hold da fast, der sker noget

Det betyder bare at baby har det godt Tænkte på, vil i egentlig vide kønnet?

Kram

Ja, det er gået SÅ stærkt hen over julen!! Men jeg tror ikke kun det er karameller. Men måske lidt

Vi vil ikke kende kønnet, til stor frustration for alle de søde bekendte der gerne vil strikke til den lille. De vil gerne vide, hvilke farver det skal være. Men hallo, hvid, grøn og brunt er da også flot

Anmeld

5. januar 2011

bagger26

Altså hvis der er nogen der har spurgt om du skal føde i januar, så har de vist glemt hvordan en gravid mave ser ud en måned før termin.. Du har en meget fin mave og den ligner på ingen måder en der er tæt på at poppe, så bær den stolt...

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Ja, det er gået SÅ stærkt hen over julen!! Men jeg tror ikke kun det er karameller. Men måske lidt

Vi vil ikke kende kønnet, til stor frustration for alle de søde bekendte der gerne vil strikke til den lille. De vil gerne vide, hvilke farver det skal være. Men hallo, hvid, grøn og brunt er da også flot

Hvis babyen godt kan lide karameller, er du jo nødt til at spise dem ikke?

Jeg ELSKER brunt, farverne er blevet alt for kønsopdelte. Maria har næsten ikke lyserødt, hader den farve

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

bagger26 skriver:

Altså hvis der er nogen der har spurgt om du skal føde i januar, så har de vist glemt hvordan en gravid mave ser ud en måned før termin.. Du har en meget fin mave og den ligner på ingen måder en der er tæt på at poppe, så bær den stolt...

Tak!

Jeg har brugt en del timer foran spejlet for at se, om den nu også var SÅ stor. Og jeg kom frem til, at hende der spurgte har fået MEGET små børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.