Tid til afsløring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2008

Loggidut

puhhhh...jammen hvad så med fester og børnemøder og alt det der...nu synes jeg godt nok du er på vej langt væk :'( aj....i skal self gøre som i gerne vil det, og Norge er da det fedeste land i hele verden !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Lise

Aj, hvor spændende 8D

Er det en midlertidig ting, eller har i tænkt jer at tage afsted for altid? Jeg ved godt at man aldrig kan sige sådan noget endegyldigt, men man har vel en ide om det er planen at skulle blive eller om det er med en tidshorisont på 2-5 år f.eks.

Håber alting går som smurt i forbindelse med det i hvert fald.

(H)

Anmeld

11. september 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] nej det er ikke mig der er gravid! Men vi har taget en stor beslutning i vores lille familie! Vi har sat vores hus til salg, og vi flytter til Norges land! Andreas har fået et rigtig godt arbejde, og vi har i lang tid snakket om at vi gerne ville til udlandet! Jeg synes det er en stor ting, men jeg glæder mig helt vildt! Men det er et møj tidspunkt at sælge hus på :'( Men sådan er det, nu har vi taget en beslutning! Nogen der kender noget til Norge? Knus Siber, der lige har set sit eget hus på nettet, meget mærkeligt![/citat] Eijj hvor er det bare spændende!! -og det er en stor beslutning at tage! Hvor længe skal i være afsted? Glæder mig til at høre mere om det hele :) -Helle, der er glad for snart at skulle hjem til DK igen....

Anmeld

11. september 2008

linemus

Hvor lyder det spændende, Siber. Der er også bare skønt i Norge. Held og lykke med hussalget.

Knus Line - der også gerne vil høre mere :)

Anmeld

11. september 2008

Siber

Lise skriver:

Aj, hvor spændende 8D

Er det en midlertidig ting, eller har i tænkt jer at tage afsted for altid? Jeg ved godt at man aldrig kan sige sådan noget endegyldigt, men man har vel en ide om det er planen at skulle blive eller om det er med en tidshorisont på 2-5 år f.eks.

Håber alting går som smurt i forbindelse med det i hvert fald.

(H)

Vi vil ikke være der for altid. Vi tænker 2-5 år, alt efter om vi kommer til at trives eller ej!

Jeg glæder mig bare nu. Nu skal huset bare sælges, også afsted. Men desværre er det ikke så nemt for tiden at sælge huse, men vi er nødt til at være optimistisk!

Vi har snakket om at besøge Asker og Oslo i løbet af foråret, for lige at se området. Andreas skal også besøge sin nye arbejdsplads. Vi har nogen venner der bor i Asker, så de kan også hjælpe os!

Men nu er det jo alvor, så nu skal jeg jo til at forhøre mig jeg kan få dagpenge i Norge, om der er plads til børnene, osv.

Men jeg søger altså ikke arbejde før vi er der og alt er på plads!

Knus

Anmeld

11. september 2008

Siber

[citat][f][småt]Juniors mor skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] nej det er ikke mig der er gravid! Men vi har taget en stor beslutning i vores lille familie! Vi har sat vores hus til salg, og vi flytter til Norges land! Andreas har fået et rigtig godt arbejde, og vi har i lang tid snakket om at vi gerne ville til udlandet! Jeg synes det er en stor ting, men jeg glæder mig helt vildt! Men det er et møj tidspunkt at sælge hus på :'( Men sådan er det, nu har vi taget en beslutning! Nogen der kender noget til Norge? Knus Siber, der lige har set sit eget hus på nettet, meget mærkeligt![/citat] Eijj hvor er det bare spændende!! -og det er en stor beslutning at tage! Hvor længe skal i være afsted? Glæder mig til at høre mere om det hele :) -Helle, der er glad for snart at skulle hjem til DK igen....[/citat] ja vi ved jo ikke helt hvor lang tid vi skal være afsted mellem 2-5 år, alt efter om vi falder til og trives. Men en ting er helt sikkert vil skal hjem igen! Det er nu vi vil afsted pga børnene, Alma er 3 år, og jeg tror tidspunktet er bedst nu, inden hun skal starte i skole! Knus Siber

Anmeld

11. september 2008

Siber

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] puhhhh...jammen hvad så med fester og børnemøder og alt det der...nu synes jeg godt nok du er på vej langt væk :'( aj....i skal self gøre som i gerne vil det, og Norge er da det fedeste land i hele verden !!![/citat] jamen jamen, Norge er jo ikke så langt væk! Det kunne jo tænkes jeg var i landet når der var fest og ballade! Knus Siber

Anmeld

12. september 2008

birgittemarie

Jeg troede ellers lige, det var dig, der var gravid 8D

Men sikke spændende! Tillykke med beslutningen. Norge er et fantastisk og smukt land. Fedt, I har venner, der bor der også.

Knus fra Birgitte, som ellers har hygget sig sådan med, at du boede i Fakse Ladeplads og endnu ikke havde nået at fortælle dig det. Der kom jeg meget som lille, da min farmor og farfar boede i Fakse, så vi var tit i Fakse Ladeplads og bade og spise is (L)

Anmeld

12. september 2008

Ny mor

Ejjj, Fru Siber hvor spændende - Norge/Asker/Oslo er et fedt, fedt, fedt og smukt sted!!!!!!!!!!!!! Jeg var deroppe på 5 ugers ferie da jeg var yngre og havde en halv Norsk kæreste :D Nordmænd er generelt bare så søde!!!
kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.