Tid til afsløring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. september 2008

Siber

nej det er ikke mig der er gravid! Men vi har taget en stor beslutning i vores lille familie! Vi har sat vores hus til salg, og vi flytter til Norges land! Andreas har fået et rigtig godt arbejde, og vi har i lang tid snakket om at vi gerne ville til udlandet! Jeg synes det er en stor ting, men jeg glæder mig helt vildt! Men det er et møj tidspunkt at sælge hus på :'( Men sådan er det, nu har vi taget en beslutning! Nogen der kender noget til Norge? Knus Siber, der lige har set sit eget hus på nettet, meget mærkeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

Rasmine

Hvor fedt!!!
Tillykke!

Men ja, du har ret, det er et lorte tidspunkt at sælge hus på.

Hvor skal I flytte hen?
Norge er dyr at bo i, alting koster kassen.

Mette - MISUNDELIG!

Anmeld

10. september 2008

Siber

Mebach skriver:

Hvor fedt!!!
Tillykke!

Men ja, du har ret, det er et lorte tidspunkt at sælge hus på.

Hvor skal I flytte hen?
Norge er dyr at bo i, alting koster kassen.

Mette - MISUNDELIG!

vi skal bo lidt uden for Oslo, i noget der hedder Asker. Vi vil leje et hus!
Og ja alt koster kassen i Norge!

Vi ville også gerne til noget mere eksotisk, men men, lige pludselig var lille DK, og Bornholm hvor alle bedsteforældre bor, meget langt væk!

Men så kan vi da stå på ski!8D

Anmeld

10. september 2008

ka li ja

ai hvor lyder det da bare mega spændende!!!
hvad skal du så der oppe? og hvad skal ungerne??

er lidt nysgerrig, for morten har lige spurgt mig i dag om jeg vil med til udlandet sammen med ungerne. han vil nelig rigtig gerne ud!
så nu er han godt i gang med at søge alt muligt... jeg har helt kriller i maven bare ved tanken om at skulle fra lille dk!! og mormor og moster!!!!(L)(L)(L)

Anmeld

10. september 2008

Tikki

næææ ikke alt koster kassen :D f.eks. koster bleer under halv pris af hvad de gør i Danmark......og de har ikke kalk i vandet, så badeværelserne ser altid flotte ud og der skal ikke bruges tid på afkalkning 8D

Og barselsreglerne er meget bedre end i Danmark...det er i hvert fald hvad mine norske naboer fortæller om :P:)

Fedt og tillykke med beslutningen (H)

Anmeld

10. september 2008

ka li ja

Jeanette skriver:

næææ ikke alt koster kassen :D f.eks. koster bleer under halv pris af hvad de gør i Danmark......og de har ikke kalk i vandet, så badeværelserne ser altid flotte ud og der skal ikke bruges tid på afkalkning 8D

Og barselsreglerne er meget bedre end i Danmark...det er i hvert fald hvad mine norske naboer fortæller om :P:)

jamen sikke da nogle dejligt plusser!!!!
det ophæver da alligevel lidt:D
det kan jo heller ikke passe at alt er dyrt i norge... hvordan skulle de ellers kunne leve!!?:)

Anmeld

10. september 2008

Siber

ka li ja skriver:

ai hvor lyder det da bare mega spændende!!!
hvad skal du så der oppe? og hvad skal ungerne??

er lidt nysgerrig, for morten har lige spurgt mig i dag om jeg vil med til udlandet sammen med ungerne. han vil nelig rigtig gerne ud!
så nu er han godt i gang med at søge alt muligt... jeg har helt kriller i maven bare ved tanken om at skulle fra lille dk!! og mormor og moster!!!!(L)(L)(L)

ja på et tidspunkt skal jeg arbejde som pædagog, der er mangel på pædagoger i Norge, og der er længere fremme end i Dk, så det bliver spændende!

Ja ungerne skal på et tidspunkt i BH og VS, men der er start i BH og VS i august, så nu må vi se! Men jeg søger kun arbejde når vi er flyttet ig installeret osv.

Men men nu skal vi jo lige have huset solgt først!
Knus Siber

Anmeld

10. september 2008

Siber

Jeanette skriver:

Det lyder jo ikke dårligt!
Har også hørt at slik er billigt (det er så ikke et plus for mig :P)

Jamen så må jeg jo bare blive gravid i Norge 8D

KNus Siber

Anmeld

10. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] nej det er ikke mig der er gravid! Men vi har taget en stor beslutning i vores lille familie! Vi har sat vores hus til salg, og vi flytter til Norges land! Andreas har fået et rigtig godt arbejde, og vi har i lang tid snakket om at vi gerne ville til udlandet! Jeg synes det er en stor ting, men jeg glæder mig helt vildt! Men det er et møj tidspunkt at sælge hus på :'( Men sådan er det, nu har vi taget en beslutning! Nogen der kender noget til Norge? Knus Siber, der lige har set sit eget hus på nettet, meget mærkeligt![/citat] nej....det er dælme ikke fair! forlader du os...tillykke med det store valg, men for pokker, forlader du os?

Anmeld

10. september 2008

Siber

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] nej det er ikke mig der er gravid! Men vi har taget en stor beslutning i vores lille familie! Vi har sat vores hus til salg, og vi flytter til Norges land! Andreas har fået et rigtig godt arbejde, og vi har i lang tid snakket om at vi gerne ville til udlandet! Jeg synes det er en stor ting, men jeg glæder mig helt vildt! Men det er et møj tidspunkt at sælge hus på :'( Men sådan er det, nu har vi taget en beslutning! Nogen der kender noget til Norge? Knus Siber, der lige har set sit eget hus på nettet, meget mærkeligt![/citat] nej....det er dælme ikke fair! forlader du os...tillykke med det store valg, men for pokker, forlader du os?[/citat] nej nej, kunne jeg aldrig finde på! Vi forlader DK, men jeg forlader ikke baby.dk! Der er vel også internet i Norges land! Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.