Øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Calliope

Hej 

Jeg kender mange som også kickstarter sin kur på den måde, og det vigtigste er jo at man kender sin egen krop og ikke køre det alt for længe, så kroppen tager skade. Men det gør kroppen, men jo ikke af 2 måneder, så lyder for mig som om at du har godt styr på det og at du kender dig selv godt nok..

Du skal bare hænge i 

Jeg bruger personligt madital.dk, som er en fantastisk GRATIS kalorie tæller og jeg har tabt 3 kg i løbet af en måned ved at skære ned på små ting - men jeg er også den slags person som falder i, hvis jeg skal skære for meget ned alt for hurtigt og derfor har jeg bedre af at tabe mig stille og roligt - og så ville jeg også bare tilbage i normalvægten, da jeg lige var røget på den forkerte side af den 

Vi er nemlig alle forskellige også i hvordan vi bedst kan gøre tingene, så lyder det i mine øre som om du bare skal have lidt støtte, og det har du uden tvivl fra mig!!! You go, girl!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

wiebking

Har selv været på al verden lyn kure, pulverkure, piller og kost omlægning.... Jeg fandt 2 ting der virker...

Nupo virker!!!!! Jeg kan heldigvis godt lide smagen og synes de er kommet med flere nye, der ser lækre ud...På 2 dage på ren Nupo havde jeg tabt 2,4kg, fandt så ud af jeg var gravid og stoppede...

Men ellers så er jeg kæmpe tilhænger af De Danske Vægtkonsulenter hvor jeg på ca 1 år tabte mig 30 kg...Det er så røv lækker mad og man er ALDRIG sulten...tværdigmod....

Det der med ikke at tabe sig når man ammer...hmm.... altså... Man skal bare sørgere for at indtage mere mælkeprodukter og så holde sig væk fra rov fisk.... Det er jo bedre at mor lever sundt og taber sig stille og roligt end at hun evt propper sig med usunde sager som jo bestemt heller ikke er sundt for hverken mor eller barn..

Men fedt du holder ved din pulverkur...Jeg havde også glæde af suppekuren, da jeg ville kickstarte... tabte 7kg på 5 dage.. de røg jo så på igen, men suppen var lækker synes jeg..

Anmeld

4. januar 2011

Low

mth1987 skriver:

2. Dag på pulver næsten overstået og har allerede været ved at give op mange gange. Men har sagt at det er mit sidste forsøg på at tabe lige pt så det skal bare gå. Men det sgu hårdt har lyst til alt og har da også måtte supplere pulveret med lidt frugt og grønt for ellers er det helt umuligt. Men f..k hvor er jeg sulten!!!!

Jeg synes det er helt fint . Jeg kunne selv finde på det. Her hjemme er jeg igang med suppe, frugt og grønt og håber at det hjælper til lige at komme igang . Bare husk at drik en masse vand og spis vitaminer for en sikkerhedskyld

Anmeld

4. januar 2011

Low

wiebking skriver:

Har selv været på al verden lyn kure, pulverkure, piller og kost omlægning.... Jeg fandt 2 ting der virker...

Nupo virker!!!!! Jeg kan heldigvis godt lide smagen og synes de er kommet med flere nye, der ser lækre ud...På 2 dage på ren Nupo havde jeg tabt 2,4kg, fandt så ud af jeg var gravid og stoppede...

Men ellers så er jeg kæmpe tilhænger af De Danske Vægtkonsulenter hvor jeg på ca 1 år tabte mig 30 kg...Det er så røv lækker mad og man er ALDRIG sulten...tværdigmod....

Det der med ikke at tabe sig når man ammer...hmm.... altså... Man skal bare sørgere for at indtage mere mælkeprodukter og så holde sig væk fra rov fisk.... Det er jo bedre at mor lever sundt og taber sig stille og roligt end at hun evt propper sig med usunde sager som jo bestemt heller ikke er sundt for hverken mor eller barn..

Men fedt du holder ved din pulverkur...Jeg havde også glæde af suppekuren, da jeg ville kickstarte... tabte 7kg på 5 dage.. de røg jo så på igen, men suppen var lækker synes jeg..

Jeg har overvejede det der nupo. Kan du fortælle hvad det ligger i pris? Må man gerne spise frugt og grønt til ved siden af?

Anmeld

4. januar 2011

wiebking

Low skriver:

Jeg har overvejede det der nupo. Kan du fortælle hvad det ligger i pris? Må man gerne spise frugt og grønt til ved siden af?

Priserne er faktisk meget forskellige...ofte har de tilbud på Nupo i Netto og så koster en pakke med 12 breve ca 90kr hvor imod de "normalt" kan koste ca 140kr alt afhæningt af hvor man køber dem..

Man kan få det i shake, hvilket er møg praktisk når man skal ud med veninderne eller en hyggeaften ude eller noget...

Der er forskellige "kure" inde for Nupo...der er den hårde metode hvor vægttabet også er størst..det er kun ren nupo...

Og så den mellem hårde vist, hvor frugt og grønt indtages og så er der der hvor man spiser alm aftensmad men kun erstatter nogle måltider med nupo..igen afhæning af hvor stædig man er og hvor meget man skal tabe sig..

Anmeld

4. januar 2011

Low

wiebking skriver:

Priserne er faktisk meget forskellige...ofte har de tilbud på Nupo i Netto og så koster en pakke med 12 breve ca 90kr hvor imod de "normalt" kan koste ca 140kr alt afhæningt af hvor man køber dem..

Man kan få det i shake, hvilket er møg praktisk når man skal ud med veninderne eller en hyggeaften ude eller noget...

Der er forskellige "kure" inde for Nupo...der er den hårde metode hvor vægttabet også er størst..det er kun ren nupo...

Og så den mellem hårde vist, hvor frugt og grønt indtages og så er der der hvor man spiser alm aftensmad men kun erstatter nogle måltider med nupo..igen afhæning af hvor stædig man er og hvor meget man skal tabe sig..

Jeg har godt set at Netto havde det men jeg har ikke tjekket priserne. Det kunne være at det skulle prøves af

Anmeld

4. januar 2011

wiebking

Low skriver:

Jeg har godt set at Netto havde det men jeg har ikke tjekket priserne. Det kunne være at det skulle prøves af

ja prøv engang..ikke alle kan lide smagen men jeg blev helt vild med den nye de kom med...mango og vanilie tror jeg det var med....smager dejlig..

Anmeld

4. januar 2011

Carina1977

Jeg har hørt at de der pulverkure, skulle være udemærket som erstatning for et enkelt måltid, men helst ikke mere end det. Dvs. at man bør ændre på kosten og så kun erstatte 1 måltid med pulver

Det er jo dit valg, men syntes bare lige jeg ville oplyse. Du siger jo også selv at din mave skriger efter mad. Så er din krop jo også ved at fortælle dig, at det du får nu ikke er tilstrækkelig.

Jeg skriver ikke det her for at være ond, men kun for at hjælpe

Anmeld

4. januar 2011

Low

wiebking skriver:

ja prøv engang..ikke alle kan lide smagen men jeg blev helt vild med den nye de kom med...mango og vanilie tror jeg det var med....smager dejlig..

Årh super. Mange tak for hjælpen

Anmeld

4. januar 2011

wiebking

Low skriver:

Årh super. Mange tak for hjælpen

Det var da så lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.