Øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Margorie

Jeg tabte 10 kg på nupo aka sultekuren Og de kg blev altså væk påtrods af at jeg jo begyndte at spise mad igen da den var slut. Ja selfølgelig skal jeg holde mig fra fed mad- men god sund mad holder altså mit nupo vægt tab ved lige Så er den slået på plads Så bare hold ud- du bliver så glad for det i længden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

bonnie81

@nn@ skriver:

Nope.

Sundt mad sætter stofskiftet i vejret, og får maven til at arbejde, hvilket gør at du også taber dig ved at spise 6 gange om dagen. OGSÅ uden motion. Been there done that Tabte 12kg dengang. PÅ 2 MÅNEDER!

wow det er flot har li lavet væddemål med kæresten jeg skal tabe mig 10 kg på 2 mdr så holder han op med at ryge. har meld mig ind i fitness og spiser sundt. hvad gjorder du???

hilsen bonnie

Anmeld

4. januar 2011

birthee

Jeg synes det er fint nok at få kick-startet ens vægttab - om det så er på den ene eller den anden måde!!! Så jeg krydser fingre for du kan udholde smagen af det "lækre" pulver, og at det giver dig det skub du har brug for

Pøj pøj med det!!!

P.S. Jeg har en veninde, der kombinerede nupo med at spise sund - og hendes vægttab gik rigtig godt - hun er nu kommet igang med fertilitets-behandling...

Anmeld

4. januar 2011

Nenus

bonnie81 skriver:

wow det er flot har li lavet væddemål med kæresten jeg skal tabe mig 10 kg på 2 mdr så holder han op med at ryge. har meld mig ind i fitness og spiser sundt. hvad gjorder du???

hilsen bonnie

Jeg fulgte bare De Danske Vægtkonsulenters madprogram - og hold da op hvor var jeg bare mæt hele tiden! Gad dog ikke lave alle mulige fine retter, så spise faktisk bare aftensmad som jeg plejede.. Sovs uden smør og sådan. Det gik af sig selv for mig ellers

Anmeld

4. januar 2011

mth1987

birthee skriver:

Jeg synes det er fint nok at få kick-startet ens vægttab - om det så er på den ene eller den anden måde!!! Så jeg krydser fingre for du kan udholde smagen af det "lækre" pulver, og at det giver dig det skub du har brug for

Pøj pøj med det!!!

P.S. Jeg har en veninde, der kombinerede nupo med at spise sund - og hendes vægttab gik rigtig godt - hun er nu kommet igang med fertilitets-behandling...

Havde ikk gennemført det hvis det var nupo. Ad ad
har noget fra Sverige der faktisk smager meget godt

Anmeld

4. januar 2011

birthee

mth1987 skriver:

Havde ikk gennemført det hvis det var nupo. Ad ad
har noget fra Sverige der faktisk smager meget godt

Hvad hedder det???

Anmeld

4. januar 2011

mth1987

birthee skriver:

Hvad hedder det???

Det hedder nutrilet og der er ligeså mange produkter som nupo. Den jeg har er med chokolade smag og smager ikke syntetisk. Og så de også billigere

Anmeld

4. januar 2011

birthee

mth1987 skriver:

Det hedder nutrilet og der er ligeså mange produkter som nupo. Den jeg har er med chokolade smag og smager ikke syntetisk. Og så de også billigere

det vil jeg da lige skrive mig bag øret... det kan jo være mit vægttab skal have en kickstart når jeg har født... har ikke mindre end 2 bryllupper efter min fødsel... så det ville da ikke gøre noget, hvis jeg bare havde tabt mig lidt inden dem...

Anmeld

4. januar 2011

mth1987

birthee skriver:

det vil jeg da lige skrive mig bag øret... det kan jo være mit vægttab skal have en kickstart når jeg har født... har ikke mindre end 2 bryllupper efter min fødsel... så det ville da ikke gøre noget, hvis jeg bare havde tabt mig lidt inden dem...

Det giver lidt ekstra Når man kan se der sker noget
hvis du skal amme skal du ikk starte før du færdig

Anmeld

4. januar 2011

birthee

mth1987 skriver:

Det giver lidt ekstra Når man kan se der sker noget
hvis du skal amme skal du ikk starte før du færdig

det havde jeg også regnet med - altså at vente til jeg var færdig med at amme... så må jeg jo bare spise sundt og motionere indtil jeg er færdig med at amme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.