Øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Fru'Rugaard

@nn@ skriver:

Såså Rikke! - Folk har deres egne måder..

Ja, men man har ret til at hjælpe, når jeg ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Nenus

Fru'Rugaard skriver:

Nej, det ved jeg da godt- men det tror jeg bare, eller jeg ved det.
Men, vil ikke blande mig så
Fortsat god aften

Nej, man tager ikke det hele på, bare ved at kickstarte et vægttab på den måde. - Ikke hvis man foretager sig en livsstilsændring bagefter.

Anmeld

4. januar 2011

Kay

mth1987 skriver:

Nej det kommer jeg ikke til for der bliver ændret på de madvaner jeg har.
Min mening med mit indlæg var ikke at jeg sku pilles ned!!!

det er skam heller ikke for at pille dig ned, det er bare stik i mod hvad jeg har lært i sundhedsfag (pædagogseminariet) og hvad min diætist har lært mig...

man fratger kroppen nogle vigtige nærrings veje, og en kur hvor man går og sulter sig selv, er bestem ikke sundt for kroppen...

men ja vi er alle forskellige, og vælger selv hvad vi gør og hvordan vi gør tingene... så held og lykke

Anmeld

4. januar 2011

Fru'Rugaard

@nn@ skriver:

Nej, man tager ikke det hele på, bare ved at kickstarte et vægttab på den måde. - Ikke hvis man foretager sig en livsstilsændring bagefter.

Hvis man går og er sulten, og man laver en livstilsændring bagefter, hvor man spiser 6 gange om dagen, så vil man ikke gå og være sulten mere, erko- man tager det på igen.

Anmeld

4. januar 2011

ønskebørn74

mth1987 skriver:

2. Dag på pulver næsten overstået og har allerede været ved at give op mange gange. Men har sagt at det er mit sidste forsøg på at tabe lige pt så det skal bare gå. Men det sgu hårdt har lyst til alt og har da også måtte supplere pulveret med lidt frugt og grønt for ellers er det helt umuligt. Men f..k hvor er jeg sulten!!!!

Jeg er startet på nupo og har tabt 2,5kg... WEEEE... Er heller ikke så sulten mere... Så held og lykke med det!!!

Lene

Anmeld

4. januar 2011

mth1987

Fru'Rugaard skriver:

Ja, men man har ret til at hjælpe, når jeg ved det.

Fordi du måske kender til det ikk virker er det jo ikk ens for alle!!!!
Nu har jeg tilfældigvis noget viden inden for det her.
Og skrev bare for lidt opbakning men det er da helt ødelagt nu!

Anmeld

4. januar 2011

mth1987

ønskebarn74 skriver:

Jeg er startet på nupo og har tabt 2,5kg... WEEEE... Er heller ikke så sulten mere... Så held og lykke med det!!!

Lene

Kan du godt holde smagen ud. Har smagt nupo og syntes ikk om det jeg har noget fra Sverige der faktisk smager godt tillykke med vægt tabet

Anmeld

4. januar 2011

Nenus

Hvis man går og er sulten, og man laver en livstilsændring bagefter, hvor man spiser 6 gange om dagen, så vil man ikke gå og være sulten mere, erko- man tager det på igen.

Nope.

Sundt mad sætter stofskiftet i vejret, og får maven til at arbejde, hvilket gør at du også taber dig ved at spise 6 gange om dagen. OGSÅ uden motion. Been there done that Tabte 12kg dengang. PÅ 2 MÅNEDER!

Anmeld

4. januar 2011

Fru'Rugaard

mth1987 skriver:

Fordi du måske kender til det ikk virker er det jo ikk ens for alle!!!!
Nu har jeg tilfældigvis noget viden inden for det her.
Og skrev bare for lidt opbakning men det er da helt ødelagt nu!

Jeg beklager- jeg holder mig fra den debat her nu.
Held og Lykke med vægttabet

Anmeld

4. januar 2011

Fru'Rugaard

@nn@ skriver:

Nope.

Sundt mad sætter stofskiftet i vejret, og får maven til at arbejde, hvilket gør at du også taber dig ved at spise 6 gange om dagen. OGSÅ uden motion. Been there done that Tabte 12kg dengang.

Ja, det er os det jeg skriver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.