Camiron er måske ved at føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

piadas

18januar/kats skriver:

Ha ha

Jeg lover dig at jeg skal gøre mit bedste - og jeg vil også love dig at jeg sender en baby ud i verden om senest 12 dage

Hehe - og gerne før, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Hehe, det har jeg også smilet af et par gange Dejligt med noget cheer-spirit!! Gem lidt af det, til os som er sidst i kvartalet, ikk'?

Og øv, at det "bare" var blærebetændelse! Kan godt forstå du føler dig snydt! God bedring!

Skal nok skal nok! Bare rolig!

Du kan få vestøv med det samme, hvis det er det, det skal komme an på, meeen det er nok lige tidligt nok, så jeg gemmer lidt til senere!

Anmeld

5. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Skal nok skal nok! Bare rolig!

Du kan få vestøv med det samme, hvis det er det, det skal komme an på, meeen det er nok lige tidligt nok, så jeg gemmer lidt til senere!

Ej puha, gem det endelig! Godt nok er det træls at være gravid lige nu, men for lillemandens skyld er det vist at foretrække at jeg venter!

Men tak

Anmeld

6. januar 2011

Kats

piadas skriver:

Hehe - og gerne før, tak!

Jeg skal se hvad jeg kan gøre

Anmeld

6. januar 2011

Kats

AnneBJ skriver:

Hehe, det har jeg også smilet af et par gange Dejligt med noget cheer-spirit!! Gem lidt af det, til os som er sidst i kvartalet, ikk'?

Og øv, at det "bare" var blærebetændelse! Kan godt forstå du føler dig snydt! God bedring!

Ja ikke

Der skal nok være cheerspirit til jer der ligger senest i kvartalet.... Hepning til ALLE 1. kvartals dejlige babyer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.