Camiron er måske ved at føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

piadas

Mettemus skriver:

Jo det må helt klart være derfor!!! Ih  Hvor er det smart man kan se hvornår brugerne sidst har været på

Ja, det er det nemlig!

Hey, hvad med dig egentlig? Du skulle have KS i denne uge, ik'? Dvs. enten onsdag, torsdag eller fredag...uhh, der er ikke længe til! Så med garanti kommer der i hvert fald en baby til verden i denne uge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Diana...

Ihh hvor spændende. En masse HEP her fra. 

Anmeld

4. januar 2011

Lene76

okay så er der kommet gang i den hehe......

Anmeld

4. januar 2011

Moaaar <3

Marco2 skriver:

Mettenoah? Hende hepper jeg ihvertfald på

Kan godt være jeg er i god tid, men hun skrev da at hun havde murren …

AG

Doh! Ja sq da , det er da også rigtig ..

Anmeld

4. januar 2011

blomst84

Hep hep hep hep!!!!! Spændende at skulle følge alle jer andres fødsler

Anmeld

5. januar 2011

Mettemus

piadas skriver:

Ja, det er det nemlig!

Hey, hvad med dig egentlig? Du skulle have KS i denne uge, ik'? Dvs. enten onsdag, torsdag eller fredag...uhh, der er ikke længe til! Så med garanti kommer der i hvert fald en baby til verden i denne uge!

Nej det er liiige om lidt - jeg vil i hvert fald godt love en baby i denne uge

Anmeld

5. januar 2011

Diana...

Mettemus skriver:

Nej det er liiige om lidt - jeg vil i hvert fald godt love en baby i denne uge

Ej den har jeg da lige glippet. Hvornår skal du have kejsersnit og hvorfor? Det har jeg slet ikke set  Jeg følger vidst ikke godt nok med. 

Anmeld

5. januar 2011

Mettemus

Diana... skriver:

Ej den har jeg da lige glippet. Hvornår skal du have kejsersnit og hvorfor? Det har jeg slet ikke set  Jeg følger vidst ikke godt nok med. 

Jamen det er helt ok, jeg tror heller ikke jeg har gjort så meget reklame for det - har nemlig været lidt i tvivl om hvordan jeg havde det med det.

Datoen er hemmelig for at bevare lidt af overraskelsesmomentet

Den lille ligger med numsen nedad og hovedet meget højt under mine ribben, og efter et mislykket vendingsforsøg har jeg fået tid til et kejsersnit. Spændende!!! 

Anmeld

5. januar 2011

Multebær

Mettemus skriver:

Jamen det er helt ok, jeg tror heller ikke jeg har gjort så meget reklame for det - har nemlig været lidt i tvivl om hvordan jeg havde det med det.

Den lille ligger med numsen nedad og hovedet meget højt under mine ribben, og efter et mislykket vendingsforsøg har jeg fået tid til et kejsersnit. Spændende!!! 

Hepper på dig Mette. Det bliver bare fantastisk at høre fra dig når det lille vidunder er kommet til verden. 

hep hep hep hep hep

Anmeld

5. januar 2011

Diana...

Mettemus skriver:

Åhh jeg hader hemmeligheder he he  Ej hvor er det spændende, du er 38+ så må det jo være lige om lidt JAAA endnu en baby. 

En masse hep hep hep her fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.