Camiron er måske ved at føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

CamiRon

Hej Piger.

Desværre er der ikke kommet nogen lille lækker lyserød baby ud til mig - nææh nej. I stedet kom vi hjem med piller mod en kraftig BLÆREBETÆNDELSE!!!

Det er bare så træls og skuffende! Og jeg er vildt overrasket over at en blærebetændelse kan give så kraftige plukkeveer!!!  Jeg tog 2 piller i aftes og igen i nat og i løbet af natten gik mine dejlige regelmæssige veer i sig selv... Surt! Så det er ikke min tur endnu.

Hepper på de andre der måske er igang??!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Sofia

ØV ØV ØV en update om blærebetændelse var ikke lige hvad man havde håbet på. Stakkels dig. Håber du kommer dig hurtigt og babyen kommer ud til dig (og os thihi)

Anmeld

5. januar 2011

piadas

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Desværre er der ikke kommet nogen lille lækker lyserød baby ud til mig - nææh nej. I stedet kom vi hjem med piller mod en kraftig BLÆREBETÆNDELSE!!!

Det er bare så træls og skuffende! Og jeg er vildt overrasket over at en blærebetændelse kan give så kraftige plukkeveer!!!  Jeg tog 2 piller i aftes og igen i nat og i løbet af natten gik mine dejlige regelmæssige veer i sig selv... Surt! Så det er ikke min tur endnu.

Hepper på de andre der måske er igang??!!

ØV ØV ØV!  Nu havde jeg lige sat næsen op efter en baby!

Det var da træls med en gang blærebetændelse i stedet - det var nok ikke lige det, du havde regnet med!

Vores babyer vil åbenbart aldrig ud - de ved nok godt, hvor koldt det er udenfor, så de foretrækker at blive inde i hulen! Kloge unger vi har!

Anmeld

5. januar 2011

DK

Ejjjj..... Jeg føler mig TOTALT snydt på dine vegne! Øv!

Jamen rigtig god bedring med blærebetændelsen! Altså!

Vi tøser har vist holdt lidt for rolige nytårsaftner i år! Vi skulle have fejret med maner og gået amok, så babyerne havde opdaget at NU er vi altså i januar mdr = det er på tide at komme uuuud!

Anmeld

5. januar 2011

Kats

Ej øv hvor snyd....
Det er da også bare for meget, at den blærebetændelse gav "snydeveer". 

Stakkels dig ... rigtig god bedring!

Anmeld

5. januar 2011

Kats

Hun har lavet dette indlæg!

https://www.baby.dk/debat/82394pi1/foedsel/foedsel.aspx

Uh, jeg krydser fingre!!!

Og Piadas, jeg kan altså ikke lade være med at grine...
Du er den vildeste babyhepper..... !!

Det er godt at vi har dig, til at piske en stemning op... så kan vi da ikke gå helt i stå !!

Anmeld

5. januar 2011

piadas

18januar/kats skriver:

Det er godt at vi har dig, til at piske en stemning op... så kan vi da ikke gå helt i stå !!

Hæhæ, jamen nu går jeg jo også hjemme på barsel og venter og venter og venter. Jeg regner jo med at gå over tid, så der er jo nok over en måned, til jeg selv skal føde!

Meeen så er det jo godt, jeg har jeres fødsler at gå op i!!!

Så bare se at komme i gang!!

Anmeld

5. januar 2011

Kats

piadas skriver:

Hæhæ, jamen nu går jeg jo også hjemme på barsel og venter og venter og venter. Jeg regner jo med at gå over tid, så der er jo nok over en måned, til jeg selv skal føde!

Meeen så er det jo godt, jeg har jeres fødsler at gå op i!!!

Så bare se at komme i gang!!

Ha ha

Jeg lover dig at jeg skal gøre mit bedste - og jeg vil også love dig at jeg sender en baby ud i verden om senest 12 dage

Anmeld

5. januar 2011

AnneBJ

18januar/kats skriver:

Hehe, det har jeg også smilet af et par gange Dejligt med noget cheer-spirit!! Gem lidt af det, til os som er sidst i kvartalet, ikk'?

Og øv, at det "bare" var blærebetændelse! Kan godt forstå du føler dig snydt! God bedring!

Anmeld

5. januar 2011

Marco2

Naii hvor trælst. Men jo blærebetændelse er virkelig noget der kan sætte gang i plukveerne. De er blevet min "indikator" for om jeg skal ned og tisse i en kop nede ved lægen 

Og Kats - nu HAR DU LOVET det!! 12 dage

Meeen mon ikke vi får en eller flere babyer inden?

AG - som også er så spændt på alle dem der har termin nu hers vegne … Vil høre at der er regelmæssige veer NUUU!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.