Kære Macrolf
Du svarer næsten selv på dit spørgsmål, ikk?
...men ingen mennesker er opmærksomme HELE tiden så det der ikke må ske kan jo ske og det ville jeg ALDRIG tilgive mig selv..
Jeg tror godt du ved hvad det rigtige er at gøre. Han er jo også op i årene nu, og det er de færreste hunde der bliver venligere med alderen.
Vores gamle hund var en gnavpot, og han gad ikke ungerne - heldigvis havde han så meget respekt for mig, at han "flygtede" fra ungerne hvis de kom for tæt på. Men som du selv siger, så KAN han jo pludselig blive trængt op i en krog, og så går det galt....
Jeg ved det er modbydeligt at skulle aflive en rask hund, men det ville heller ikke være fair overfor Rolf hvis han skulle have nyt hjem. I har haft det gode liv sammen - det er det I må huske på.
Jeg er ked af det, men jeg synes at det rigtige er at få ham aflivet - men jeg har ikke stemt, for noget så vigtigt skal ikke afgøres af en afstemning, det er jeres fornuft (og ikke hjerter) der må tage beslutningen.
Marie - med kvalme på dine vegne... det er ikke sjovt at tænke disse tanker om sin bedste ven. (H)
Anmeld