Jeg har født...alt for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Livsmor

Tillykke med din lille "store" dreng. Har selv en datter, der er født i uge 31+5. Hun vejede 1520 g og 42 cm, hun er idag 2 1/2 år, og hvis man ikke ved det - skulle man ikke tro, at hun kom lidt før tid ;O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Lolli

Ih, hvor ser han fin ud. Tillykke med ham. Og sikke da en fin længde og vægt, virkelig godt han var så langt fremme nu hvor han kom tidligt ud. Hvor var det godt i var indlagt så der kunne tages hånd om det med det samme. Håber det bedste for jer.

Anmeld

4. januar 2011

Najsen86

godt i begge er okay efter omstændighederne Håber i kommer hurtigt hjem!

Anmeld

4. januar 2011

sandratobias

Tillykke... Oz selvom det er for tidligt... 

Har selv født for tidligt 1. gang... Det var i uge 31+2... Vægt 1257... længde 39 cm... 

Håber i alle har det godt..  

Sandra - uge 32+2 barn nr. 2... 

Anmeld

4. januar 2011

lulleh

Tillykke..
- med dine "store" dreng.
har selv født en lille dreng på 1840gram og 47cm lang. - til tiden..

Anmeld

4. januar 2011

Mi

Stort tillykke med bassen. Jeg fødte selv i uge 31+2, to dejlige piger som var 40 og 42 cm lange og vejede 1640g og 1665g. Vi kom hjem efter præcis en måned. Håber at i får et godt forløb. De er jo godt nok ikke så rart at være indlagt når man har store børn derhjemme man gerne vil hjem til.

Håber alt vil gå fremad for jer

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

komodo skriver:

så kender du til det, kunne være du havde nogen erfaringer jeg kunne bruge lige pludselig, så håber da det er okay jeg spørger lidt hvis der skulle opstå noget ?

Du spørger bare løs

Anmeld

4. januar 2011

twinboys

Stort tillykke med den lille gut...

Husk for tidlig fødte er så unikke...

Majbritt moar til 2 for tidlig fødte drenge ( 25+0 )

Anmeld

4. januar 2011

KajaHH

tillykke med den lille ny.

Trælst at han lige skulle komme til verden på denne måde,og så hurtigt, men dejligt at i begge har det godt.

Anmeld

5. januar 2011

Miamaja

Ahhhh Sikke en SKON lille bebs. Vores guldklump blev fodt 6 uger for tidligt men det indhentede han suveraent hurtigt. det eneste der var 'i vejen' var hans hjerte som havde en mislyd af et lille hul i hjertet der ikke var vokset faerdigt, men det sagde laegerne ville vokse sammen fint i lobet af de foerste maaneder og det gjorde det ogsaa. saa ingen problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.