Jeg har født...alt for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Camillee

komodo skriver:

Han er skam sund og rask, han får cpap til at understøtte vejrtrækningen, men trækker selv vejret og er stærk nok til at protestere over at blive skiftet osv.

Det er en rigtig flot vægt, det kom mig pludselig til gode at mine børn generelt er større end gennemsnittet, han er på trods af sine to kilo en lille tyksak med deller, lår og kinder.

Håber vi kommer hjem i løbet af 3-4 uger, men hvis han fortsætter som han gør nu er det heller ikke usandsynligt.

Han er rigtig lækker og nyder hver sekund jeg sidder med ham, og det var trods alt værre om han var kommet ud i uge 25.

Tak for alle lykønskningerne, jeg er STOLT nybagt mor for tredje gang

Puha sikke en omgang!
men godt at i er ved godt mod.

Tillykke med den lille guldklump, han ser super fin og lækker ud!
 fingre for at han klare sig og hurtigt kan sinde cpapen så vi kan se hans lille ansigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Mormilla

Stort tillykke med jeres dejlige dreng. Hvor er han bare dejlig Håber at i snart kommer hjem...

Anmeld

4. januar 2011

Hvem?

komodo skriver:

den 3-1-2011 klokken 04.21 kom min dreng til verden efter en styrtblødning der endte i akut kejsersnit, han er født i uge 31+5 og er 45 cm. lang og vejer 2110 gram.

var herinde til en undersøgelse for vandafgang som vi så blev enige om bare måtte være fordi jeg havde tisset i sengen, men overlægen ville alligevel gerne have jeg blev til dagen efter og om natten vågner jeg ved at der fosser store mængder blod ud af mig, efter en masse kaos og hvad der føltes som timer men i virkeligheden kun var 14 minutter kom min lille søn til verden med et ordentligt skrig.

Vi har det efter omstændighederne godt, men jeg er selvfølgelig træt ovenpå det store blodtab, men ved godt mod

Åh hvor jeg kender det, lægger selv på Neu i Viborg, fødte min dreng Torsdag aften i uge 34+5, tiden er bare SÅ lang herinde.

Men stooort tillykke med din dreng - og sikke da en fin størrelse

Anmeld

4. januar 2011

FruEllingsen

Hvor er han skøn

Tillykke med Ham.  Hvor er det en dejlig størrelse han har.

Godt at i under omstændighederne har det godt.

Anmeld

4. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med jeres søn

Det er en super flot størrelse han har efter omstændighederne

Anmeld

4. januar 2011

B&J

pyhh sikke en omgang og sikke et chok... dejligt i alle er ved af være oven på igen og sikke en dejlig baby

Anmeld

4. januar 2011

Nanastep

- Ja sikke en omgang, er rigtig glad for at i begge er okay, Sikke en flot baby du har fået dig der Mmmm rigtig smuk, og flot størrelse !
Rigtig mange gang tillykke med ham, og held og lykke i fremtiden..

Knusss Nana 29+4

Anmeld

4. januar 2011

4kløver

tillykke med ham. han ser dejlig ud

Anmeld

4. januar 2011

Sofia

Hold da op en omgang - det må være hårdt lige at fordøje, og det lyder som om det hele gik meget stærkt. Men han ser nu sød og dejlig ud den lille gut, og rart at høre, I efter omstændighederne har det godt.

Stort tillykke med ham

Anmeld

4. januar 2011

birthee

Tillykke med jeres dreng - synes han ser rigtig fin ud, til trods for han er kommet lidt tidligere end forventet!!! Det er da godt at han er så stor - min niece er født 12 dage før tid, og hun vejede 2500 - så han har da en god vægt...

Endnu engang tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.