Jeg har født...alt for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Sasja77

Sikke da en oplevelse! Men hold da op hvor er han sød din lille bitte bebs Stort tillykke med ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SpunkenJo

Uha en forskrækkelse!

Din historie ligner lidt min. Havde tidlig vandafgang 31+4 og fødte 32+1 en dreng på 1700 gram og 41,5 cm.

Mistede selv en del blod så fik am først rigtig at se efter 5 timer. Man er træt....

Hvis du får brug for at rase ud..... Jeg var selv temmelig vred, og følte mig meet snydt! Så skriver du bare.

Forbered dig mentalt på et ophold på neo der kan vare op til din forventede terminsdag. Så blir du ikke skuffet, hvis ikke du lige syns du kommer hjem "med det samme".
- neo er hårdt, men en helt unik måde at se det lille menneskes udvikling på. Har kun fået en (indtil videre) så jeg anser vores forløb som normalt, og forsøgte at få det bedste ud af det, selvom det var en frustrerende tid.

Jeg håber I får et godt ophold, og at I ikke møder komplikationer.

Kæmpe kram og stort tillykke med det lille vidunder

Anmeld

4. januar 2011

komodo

SpunkenJo skriver:

Uha en forskrækkelse!

Din historie ligner lidt min. Havde tidlig vandafgang 31+4 og fødte 32+1 en dreng på 1700 gram og 41,5 cm.

Mistede selv en del blod så fik am først rigtig at se efter 5 timer. Man er træt....

Hvis du får brug for at rase ud..... Jeg var selv temmelig vred, og følte mig meet snydt! Så skriver du bare.

Forbered dig mentalt på et ophold på neo der kan vare op til din forventede terminsdag. Så blir du ikke skuffet, hvis ikke du lige syns du kommer hjem "med det samme".
- neo er hårdt, men en helt unik måde at se det lille menneskes udvikling på. Har kun fået en (indtil videre) så jeg anser vores forløb som normalt, og forsøgte at få det bedste ud af det, selvom det var en frustrerende tid.

Jeg håber I får et godt ophold, og at I ikke møder komplikationer.

Kæmpe kram og stort tillykke med det lille vidunder

Det kan jeg sagtens få brug for, om ikke andet så bare en der har prøvet det samme

Anmeld

4. januar 2011

komodo

SanneBoe skriver:

Åh hvor jeg kender det, lægger selv på Neu i Viborg, fødte min dreng Torsdag aften i uge 34+5, tiden er bare SÅ lang herinde.

Men stooort tillykke med din dreng - og sikke da en fin størrelse

så kender du til det, kunne være du havde nogen erfaringer jeg kunne bruge lige pludselig, så håber da det er okay jeg spørger lidt hvis der skulle opstå noget ?

Anmeld

4. januar 2011

Bavianis

Hej KOmodo

Jeg måtte da også lige lykkeønske dig. Læste overskriften og tænkte "Åh, gud nej..." - og blev bare så lettet, da jeg læste de gode nyheder - at din lille søn har det godt - og du med.

Så stort tillykke til den stolte mor - det har du gjort godt. Ihh, kinder og det hele...

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Jamen du godeste...sikke da noget. 
Men godt de fik reddet jer søde ven, og godt du var på sygehuset, da det skete.
Så du får et kæmpe tillykke med din lille bebse og jeg ønsker jer alt godt.
Blot han trives, så skal alt nok gå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

SpunkenJo

komodo skriver:

Det kan jeg sagtens få brug for, om ikke andet så bare en der har prøvet det samme

Du skriver bare

- og ja! De bliver store og dygtige, selvom man slet ikke kam forestille sig det når man ser de små kyllinger på neo.

Min er nu 20 mdr, glad og helt normal

Anmeld

4. januar 2011

Carina1977

Hold da op det må have været en forskrækkelse, men godt at han er så stor....han skal nok klare sig

Tillykke med din søn, selvom han ville ud for hurtigt  Han ville jo nok bare ud til moaaar

Anmeld

4. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

tillykke  !

Anmeld

4. januar 2011

komodo

Tak skal i have allesammen, skal nok holde jer opdateret som det skrider fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.