din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Risen

Ærligt - slet ikke mig! Men har også en meget speciel stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Jolene

Jeg synes, den virker rodet. Ikke udelukkende pga asymetrien, men fordi der er forskellige strukture i skørtet, samtidig med den er asymetrisk. Volumen af kjolen synes jeg er fin. Hvis det er et stort bryllup, så går en stor kjole også an

Anmeld

4. januar 2011

tinasmor

Ikke noget for mig. Tror også at det er sådan en som er rigtig "modepræget", ment på den måde, at hvis det var mig ville jeg nok kigge på brudebilledet om 5 år og tænkte, at jeg ville ønske jeg havde haft noget mere traditionelt på. Men under alle omstændigheder er det vigtigste jo bare, at du føler dig helt perfekt på dagen, og hvis det skulle være denne kjole der gør det, så er det jo fint.

Anmeld

4. januar 2011

FrkT

Min ærlige mening; den er HÆSLIG..... synes slet slet ikke det ligner en brudekjole - heller ikke hvis det var blåt i stedet. Sorry....

Men kan DU lide den så er det da den du skal have. Det vigtigste er altså at du finder en kjole som DU kan lide (og måske din mand også )

Anmeld

4. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvad mener du om sådan en her kjole (altså den stil) til et STORT bryllup? Jeg synes måske det sorte er lidt hårdt men måske kongeblåt i stedet?

jeg er vild med den... Ville beholde den sorte og vælge en lys cremefarvet i stedet..Og så en cremefarvet stola i saamme stof.... Den ligner en drømmekjole fra borte med blæsten el. nord og syd... Bare så smuk...

Anmeld

4. januar 2011

Sphynxlover

Synes den er meget smuk og anderledes på den fede måde - meget stilren - dog ville jeg ikke bryde mig om den i andre farver kun sort og hvid

Anmeld

4. januar 2011

CarinaSB

jeg syntes den er mega fed .. hvor finder man sådan en flot sag henne?

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

jeg syntes den er mega fed .. hvor finder man sådan en flot sag henne?

Det er en Inn Love brudekjole...

Den her er fundet på nettet hos Bride&galla

Anmeld

4. januar 2011

CarinaSB

takker .. :D

Anmeld

4. januar 2011

Ox.

Anonym skriver:

Hvad mener du om sådan en her kjole (altså den stil) til et STORT bryllup? Jeg synes måske det sorte er lidt hårdt men måske kongeblåt i stedet?

LOVE IT ! FØJ det er jo lige før det er den jeg skal have til mit - også med sort !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.