din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Kruse90

Den er rigtig flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Margorie skriver:

Jeg er vild med det sorte ! Kan dog ikke lide den hvide del- synes det ser lidt krøllet ud..

haha! Det tænkte jeg faktisk også da jeg så den: Den skal da lige stryges lidt

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Jeg kan godt lide den (og faktisk bedre i sort, da jeg ikke er glad for kongeblå... er der ikke flere farver ) Men det forstyrrer mig de der to spidser der stritter op ad på brystdelen...

det blå er mest i forhold til traditionen "something blue"

ved slet ikke om den her kjole kan fåes med andre farver, så er nok mest stilen jeg tænker på

Anmeld

4. januar 2011

LC

Jeg synes det er super fedt at den er anderledes... Så hvis det er stilen, så synes jeg det kunne være super flot til er bryllup..

Ville ikke selv vælge sort på kjolen, men blå eller bodeaux rød, synes jeg kunne være rigtigt flot på sådan en kjole.

Anmeld

4. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvad mener du om sådan en her kjole (altså den stil) til et STORT bryllup? Jeg synes måske det sorte er lidt hårdt men måske kongeblåt i stedet?

Det kalder jeg en brudekjole!! Woow hvor er den flot !

Anmeld

4. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg syntes den er grim, men det vigtigste er vel om du kan lide den.

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Jeg synes det er super fedt at den er anderledes... Så hvis det er stilen, så synes jeg det kunne være super flot til er bryllup..

Ville ikke selv vælge sort på kjolen, men blå eller bodeaux rød, synes jeg kunne være rigtigt flot på sådan en kjole.

ja, jeg er også selv ret hooked på ideen om blå i stedet for!

Synes det sorte er meget sort...

Anmeld

4. januar 2011

lauras*mor*

jeg er SÅ vild med den!!!!! den er mega flot... men ja måske kongeblå i stedet for sort... Jeg synes der er lidt for meget sort ift at det er bruden der skal den på... Så med blå ville den være perfekt!!!

Anmeld

4. januar 2011

Hasselnødden

Amso skriver:

Jeg syntes det en helt vidunderlig kjole..!!

Tænker ikke typisk på bryllup, men det vigtigste ved det man gifter sig i, og omgivelserne, er vel også om man selv føler sig helt vidunderlig og uigennemtrængelig..!!  Og tror alle vil syntes du ser bedårende ud i den. Simpelthen smuk kjole..

Er helt enig! Havde du valgt den i helt sort ville jeg nok bakke ud, men den er bare smuk som den er. Og kan også nemt forestille mig den værende blå eller rød som førnævnt i andre indlæg i tråden 

Anmeld

4. januar 2011

Isabella_mor

jeg syntes den er RIGTIG flot.. især med det sorte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.