din ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Low

Det hvide stof minder mig om et senge lagen men ellers er jeg vild med kjolen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Margorie

Anonym skriver:

Hvad mener du om sådan en her kjole (altså den stil) til et STORT bryllup? Jeg synes måske det sorte er lidt hårdt men måske kongeblåt i stedet?

Jeg er vild med det sorte ! Kan dog ikke lide den hvide del- synes det ser lidt krøllet ud..

Anmeld

4. januar 2011

malenecl

Den er for fed!!!

Og den er speciel, og det kan jeg godt lide

Anmeld

4. januar 2011

Laulund87

Anonym skriver:

ja, det er nemlig også det jeg tænker!

Min drømmekjole er en ÆGTE prinsesse kjole med en STOOOOR kongeblå snøre og sløjfe bagpå! og det smukkeste perlebroderidu kan forestille dig!! SUK

Det skal du da endelig bare gøre så!

Anmeld

4. januar 2011

Amso

Jeg syntes det en helt vidunderlig kjole..!!

Tænker ikke typisk på bryllup, men det vigtigste ved det man gifter sig i, og omgivelserne, er vel også om man selv føler sig helt vidunderlig og uigennemtrængelig..!!  Og tror alle vil syntes du ser bedårende ud i den. Simpelthen smuk kjole..

Anmeld

4. januar 2011

mullesmith2

Jeg syntes den er virkelig flot, men ville nok også som du siger vælge en kongeblå eller måske en knækket hvid de steder hvor den er sort.

Anmeld

4. januar 2011

Cris

Jeg kan godt lide den (og faktisk bedre i sort, da jeg ikke er glad for kongeblå... er der ikke flere farver ) Men det forstyrrer mig de der to spidser der stritter op ad på brystdelen...

Anmeld

4. januar 2011

SiLiMiMa

jeg synes, den er flot! anderledes

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hvad mener du om sådan en her kjole (altså den stil) til et STORT bryllup? Jeg synes måske det sorte er lidt hårdt men måske kongeblåt i stedet?

Syns at den er rigtig flot, men har bare lidt at jeg syns at man skal have en helt hvid brudekjole .. Sort efter min mening , er mere til begravelser, lidt synd til et bryllup, så hellere kongeblå, hvis der skal være en ekstra farve, men det vigtigste er da helt klart at du selv kan lide den

Anmeld

4. januar 2011

Tulle28

Det er slet, slet ikke mig. Jeg bryder mig ikke om kjolen, og så synes jeg ikke sort hører hjemme til bryllup. Kongeblå... Hmm det ved jeg ikke. Tror mest jeg er til helt hvide kjoler - eller helt sort, hvis det skal være utraditionelt. Men det er jo smag og behag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.