Nem og hurtig pastaret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

JulieE

Silvermist skriver:

Mmm, den låner jeg også  Den lyder lækker...!

Velbekomme Den er både nem og lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Silvermist

Velbekomme Den er både nem og lækker

Lige præcis det jeg har brug for nu, da min ældste datter er syg, Tror at familien vil sætte pris på en lækker og anderledes pastaret, som også er nem og hurtig at lave

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

Silvermist skriver:

Lige præcis det jeg har brug for nu, da min ældste datter er syg, Tror at familien vil sætte pris på en lækker og anderledes pastaret, som også er nem og hurtig at lave

Ja, det lyder som en god idé. Jeg har næsten altid både pasta og et glas pesto i huset, så hvis vi ikke orker andet kan vi altid lave sådan en portion God bedring med datteren!!!

Anmeld

4. januar 2011

Silvermist

Ja, det lyder som en god idé. Jeg har næsten altid både pasta og et glas pesto i huset, så hvis vi ikke orker andet kan vi altid lave sådan en portion God bedring med datteren!!!

1000 tak  Ja, pastaløsningen er dejlig, når det helst skal gå hurtigt... herhjemme er vi vilde med pastaretter 

Anmeld

4. januar 2011

2721

En vi er rigtige glad for minder meget om en en anden har skrevet
Pasta med rødpesto, peberfrugt og laks.

Kog pasta

steg 2 stk laks på pande. Det skal være lakse stykker med skind.

Derefter svits en peberfrugt i tern

Når pastaen er kogt blander du pesto og peberfrug i og server laksen til.
Som prikken over iet kan du komme revet parmasan på

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Baagøe skriver:

Jeg mangler inspiration til en nem, lækker og hurtig pastaret. Har I nogen I vil dele ud af

Kog noget pasta, svits det på på panden med noget tomatpure, pølser, løg og bacon, det tager ingen tid Jeg plejer at bruge nudler til og så tager det max 10 minutter, kan ikke huske med pasta, men det er lækkert

Anmeld

4. januar 2011

SHERO

JulieE skriver:

Pasta med Pesto er en sikker vinder herhjemme og en super nem ret

Pasta i en passende mængde

Grøn eller rød pesto

En pakke bacon i skiver

Mens pastaen koger rister du baconen (skåret i passende stykker) så den bliver sprød.

Når pastaen er al dente blander man den med pesto og bacon.

Skal det være ekstra lækker plejer at riste nogle pinje kerner på en tør hed pande og drysse over. eller skære en peberfrugt i terne og blander med i

Lækker både varm og som en kold pastasalat

Jeg plejer at lave en lign. med rød pesto, bacon, cherrytomater og roccula salat.. MMmm... Smager altså bare mums...

Anmeld

4. januar 2011

Thereseh

Hurtig pastaret:http://www.copenhagendaily.dk/2010/12/06/ni-ingredienser/Pasta med kødboller: http://www.copenhagendaily.dk/opskrifter/spaghetti-med-kødboller/Undskyld der ikke er rigtige links til at trykke på, men skriver fra min telefon. :-)

Anmeld

4. januar 2011

sarahb

kog pasta og kog noget porre. i et ildfast fad med cremefraiche så det er dækket til. masser af hvidløg salt og peber og evt nogle kyllinge tern.
ost på toppen og ind i ovnen til osten er gylden..

Anmeld

4. januar 2011

Miamaja

Jaaaa! En ny ret jeg fik afprovet og som er virkelig laekkert. Manden var helt vild med den ogsaa.

spansk pasta ret med chorizo og sorte oliven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.