Min søn græd fordi han føler sig tyk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Carina1977

Giraffen skriver:

Mange tak

Det er en rigtig go idé og det lyder til han er i rigtig trygge omgivelser og har en fantastisk mor, så det skal nok gå

Ofte vokser drenge også helt ustyrligt de næste par år og så ryger hvalpefedtet jo helt automatisk af, så er sikker på I nok skal klare jer

Han har vokset 5 cm. de sidste 2 år, så det er jo ikke voldsomt meget. Men det kan jo være det er som du siger, at han pludselig begynder at vokse

mener at have hørt at der ikke er noget der hedder hvalpefedt længere. At eksperter mener at det bare er os forældre der bruger ordet, for at dække over vores børns overvægt  men jeg har nu altid været ærlig omkring det, og ved godt at jeg nu ikke altid har givet min søn det sundeste, og til dels også er skyld i hans overvægt. Lige bortset fra de sidste par år, hvor han altså udelukkende har fået sund mad, så derfor kan jeg jo ikke forstå, hvorfor han er blevet overvægtig. Måske det skyldes fredagskagen i skolen, lidt hygge over i klubben og den meget fede mad han får, når han er hos sin far. Jamen jeg ved det ikke, eller også er det bare en del af hans udvikling lige nu, og at vægten begynder at gå i stå for en periode også.

Men jeg gør i hvert fald, hvad jeg kan nu....mere kan man jo ikke gøre. Og tusind tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Tusind tak skal du have

Ja hun har mange problemer, og de skal absolut ikke smitte af på min søn. Han er i en følsom alder lige nu, hvor der sker meget med udvilingen, så der skal ikke så meget til at påvirke ham. heldigvis er han normalt en rigtig glad dreng og utrolig kærlig  Så det skal nu nok gå. Jeg skal bare lige have banket ind i hans hoved, at han er som han er, og at han er god som han er

Det lyder som en rigtig god plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.