B&J skriver:
jamen der taber man da sig også ved kampsport går han så til det???? det er jo også super spænde...
og ja de fleste børn sidder inde og spiller computer eller hvad de har af spille på... men når det er vinter kunne i så ikke udskifte de cykle ture med en gå tur hverdag eller hver anden så han måske kunne komme af med lidt men du skal nok også forklare ham af børn har forskellige størrelser på kropsbygning og glem det vægt lidt også hos lægen fordi så kommer der rigtigt fokus på det og det ville være synd for ham....
og tænk måske mere på hvad han putter i munden
Nej han går ikke til kampsport, men jeg vil igang med at undersøge mulighederne for det. jeg tænker skam på hvad han får i munden. Vi har kun sunde madvarer hjemme i hverdagen, og det er så kun i weekenderne han får noget usundt.
Jeg er dårligt gående, så jeg kan ikke rigtig gå en tur med ham, da jeg ikke kan holde til at gå ret langt. Men vi har ingen bil, så når der skal handles, så foregår det på cykel. Nu har de så heldigvis skolesvømining i skolen i år (han går i 3. kl.) + at han jo har idræt i skolen. Så der får han da i hvert fald en form for motion et par gange i ugen. Det er bare ikke helt nok, så jeg vil bestemt undersøge, hvilken sport han kan komme igang med 
Anmeld