hvor lang tid ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

sne190810

sophieamalia skriver:

Min mor og jeg endte nemlig i en diskution, jeg sagde at jeg gerne ville amme Cilas så længe jeg kunne og havde mælk til det, (dog alt med måde.) Altså hvis der stadig var når han var 2 år gammel, ville jeg nok ikke lige forsætte, men altså kan sagtens forstille mig at amme ham til han er omrking 1 år, hvor min mor mener at det skal man ikke.. Af mange forskellige årsager, hun kom med en masse grunde jeg slet ikke kan huske nu!

Men hvad syntes i?

Hvor længe ammede i selv?

Sophie.

Sne er 4½måned og jeg ammer stadigvæk fuldtid, dog er jeg begyndt at supplere med et måltid grød henad aeftermiddagen, og tror snart også at jeg starter lidt med en morgengrød.

For efterhånden bliver hun jo mere og mere sulten, og skal lære at spise normalt mad. Men har i sinde at fortsætte med at amme så længe hun har lyst til at blive ammet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

ChatH

sophieamalia skriver:

Min mor og jeg endte nemlig i en diskution, jeg sagde at jeg gerne ville amme Cilas så længe jeg kunne og havde mælk til det, (dog alt med måde.) Altså hvis der stadig var når han var 2 år gammel, ville jeg nok ikke lige forsætte, men altså kan sagtens forstille mig at amme ham til han er omrking 1 år, hvor min mor mener at det skal man ikke.. Af mange forskellige årsager, hun kom med en masse grunde jeg slet ikke kan huske nu!

Men hvad syntes i?

Hvor længe ammede i selv?

Sophie.

ammede mine tvillingetøser til de var ca. 1 år og ammer stadig lillemanden, han er 4 md nu og regner ikke med at stoppe

Anmeld

3. januar 2011

Lady Marion <3

Ammede Alexander i 13 mdr   det var godt for ham såå

Anmeld

3. januar 2011

Magsen

altså jeg ammer jo stadig .. men jeg tænker at jeg vil amme i ca. et halvt år .. men det kan jo være jeg har skiftet mening til den tid har hørt rigtig mange sige at de kun ville amme til halvt års alderen, men når barnet så er et halvt år så vil man gerne fortsætte alligevel :b .

Men JEG kunne ikke finde på at amme et, et år (eller ældre) gammelt barn, ved godt at det er godt for dem, men synes det bliver for meget når de selv kan hive ned i trøjen, næsten snakke og gå. Men det jo min mening ..

Anmeld

3. januar 2011

Frøken Sørensen

Jeg ammede til Lucas var 6 mdr. Min plan var at amme så længe jeg kunne... Og måtte desværre stoppe der da jeg fik nogle voldsomme mælkeknuder som bare ikke ville forsvinde!

Anmeld

4. januar 2011

Mathilde

Du skal da bare amme din søn lige så længe i begge synes det er hyggeligt og rart

Jeg ammer stadig Celina som snart runder 1½ år. Jeg stopper nok senest til sommer, hvis det ikke er muligt at fortsætte pga udd.

Anmeld

4. januar 2011

Lusi

Ammede desværre kun i 2 måneder, fordi jeg satte min p-ring op og mælken dermed forsvandt.. Men ville nok ikke ha ammet ret meget mere end 6 måneder.. Ville synes det var forkert, er ligeglad med hvad andre gør, men jeg ville føle mig utilpas med at sidde og amme et barn der selv kommer og siger " mooaaar jeg er sulten"

Anmeld

4. januar 2011

NinaNymannMadsen

jeg ammede min datter til hun var 16 mdr ca.
det var dog mest bare hygge tilsidst og nat amning. blev nød til at stoppe da jeg fik noget medicin jeg skulle tag og jeg ikke måtte amme på.
men det var nu også fint nok for min datter var begyndt at bide så mine brystvorter var helt ødelagt tilsidst.

Anmeld

4. januar 2011

Chamomile

Det blev desværre ikke til længer end 2½ måned.

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Jeg har max ammet i 8 uger med mine 3 og aldrig fuldt..har aldrig haft nok til nogen af dem, men jeg synes det er fedt, når en mor kan amme længe.
Dog vil jeg sige, at jeg synes det er en anelse...hmmm..kan ikke rigtigt finde ordet, når først der kommer en unge gående hen til moderen og hiver op i blusen. Der trækker jeg grænsen.
Men frem til de går, synes jeg det er fint, hvis man altså kan.
Men sådan er vi jo så forskellige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.