hvor lang tid ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

CiSo

Min mor og jeg endte nemlig i en diskution, jeg sagde at jeg gerne ville amme Cilas så længe jeg kunne og havde mælk til det, (dog alt med måde.) Altså hvis der stadig var når han var 2 år gammel, ville jeg nok ikke lige forsætte, men altså kan sagtens forstille mig at amme ham til han er omrking 1 år, hvor min mor mener at det skal man ikke.. Af mange forskellige årsager, hun kom med en masse grunde jeg slet ikke kan huske nu!

Men hvad syntes i?

Hvor længe ammede i selv?

Sophie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Marco2

Ammede i 9 1/2 mdr. Så ville jeg gerne ha' mine bryster for mig selv igen

AG

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

sophieamalia skriver:

Min mor og jeg endte nemlig i en diskution, jeg sagde at jeg gerne ville amme Cilas så længe jeg kunne og havde mælk til det, (dog alt med måde.) Altså hvis der stadig var når han var 2 år gammel, ville jeg nok ikke lige forsætte, men altså kan sagtens forstille mig at amme ham til han er omrking 1 år, hvor min mor mener at det skal man ikke.. Af mange forskellige årsager, hun kom med en masse grunde jeg slet ikke kan huske nu!

Men hvad syntes i?

Sophie.

Gabriella var 18 måneder da jeg stoppede.

Madelina er 4 1/2 måned og jeg fuldt ammer stadig og regner ikke med at stoppe forløbig.

Anmeld

3. januar 2011

LR85

Jeg ammede desværre kun 3½ måned da mælkeproduktionen gik nedad, men hvis den havde fortsat var jeg nok blevet ved til et halvt års tid, måske 8 måneder.

Du skal vel egnetlig bare amme så lang tid dig og dit barn trives med det. om det så er en måned eller et år. Det skal jo være rart for jer begge to

glæder mig selv til a, forhåbentlig, kunne amme længere tid når næste barn er i vente

Anmeld

3. januar 2011

lucas<3

sophieamalia skriver:

Men hvad syntes i?

Sophie.

hej..

jeg ammede min dreng i lidt over 4 måneder stoppede kun fordi han skulle ha mad hver time.

Anmeld

3. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka fik supplerende i 5 uger og derefter fuldt flaske. Lina ammede jeg fuldt ud 3 mdr., 1 mdr. supplerende og derefter flaske

Personligt selv ville jeg aldrig amme til de var 1 år, men der er vi jo heldigvis så forskellige

Anmeld

3. januar 2011

CiSo

Marco2 skriver:

Ammede i 9 1/2 mdr. Så ville jeg gerne ha' mine bryster for mig selv igen

AG

Ja, hvem ved.. Det kunne jo være jeg sagde sådan om nogle måneder..

Anmeld

3. januar 2011

CiSo

MoarHvidovre skriver:

Luka fik supplerende i 5 uger og derefter fuldt flaske. Lina ammede jeg fuldt ud 3 mdr., 1 mdr. supplerende og derefter flaske

Personligt selv ville jeg aldrig amme til de var 1 år, men der er vi jo heldigvis så forskellige

Det er slet heller ikke sikkert det er noget der bliver til noget.. Måske viser drengen slet ikke interesse for det, og det kan være jeg ikke har mere mælk om en månede..

Anmeld

3. januar 2011

CiSo

louiseandersen85 skriver:

Jeg ammede desværre kun 3½ måned da mælkeproduktionen gik nedad, men hvis den havde fortsat var jeg nok blevet ved til et halvt års tid, måske 8 måneder.

Du skal vel egnetlig bare amme så lang tid dig og dit barn trives med det. om det så er en måned eller et år. Det skal jo være rart for jer begge to

glæder mig selv til a, forhåbentlig, kunne amme længere tid når næste barn er i vente

Ja det er jo rigtig, og det kan være at når Cilas får øjnene op for det "normale" mad, så mister han helt interessen for brystet..

Anmeld

3. januar 2011

Lise

Simon ammede jeg i syv måneder. Så gad jeg ikke mere og stoppede det selv. Han spiste fint masser af mad, og det var ren hyg for ham. Men det forhindrede mig i at gå nogen som helst steder om aftenen uden ham.

Casper ammede jeg fuldt i 2½ måned. Blev herefter nødt til at supplere med mme, da han ikke gad at ammes, på trods af bryst fyldt med dejlig mælk.. Så ville han have mere og mere flaske, og da han var 4 måneder ammede jeg stort set ikke mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.