Bøjer mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Svane83

Du har fortjent hvert et ord kan du tro!

Og nul komplekser over maven du, den er flot og du kan bærer dine smilerynker med stolthed.

Jeg har lånt en pose fuld i str. 50, af en veninde... hun sagde også det er ikke sikkert at du overhovedet får brug for det men så har du det.

Har du så primært købt i str. 56 eller? jeg har lidt i str. 56 og lidt i str. 62 og en lille smule jeg fik billigt i str. 68(som jeg ikke regner med hun kan passe før om laaaannnngggg tid)... Jeg synes det er så svært med størrelse. Vil jo ikke købe en masse i str. 56 hvis nu hun er mega lang og ikke kan passe det.

Jo tak jeg har det rigtig godt jeg har bare så travlt på arbejdet for tiden og er så træt om aftenen at baby.dk og babyværelse bliver en smule forsømt....suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

AnneBJ

Svane83 skriver:

Du har fortjent hvert et ord kan du tro!

Og nul komplekser over maven du, den er flot og du kan bærer dine smilerynker med stolthed.

Jeg har lånt en pose fuld i str. 50, af en veninde... hun sagde også det er ikke sikkert at du overhovedet får brug for det men så har du det.

Har du så primært købt i str. 56 eller? jeg har lidt i str. 56 og lidt i str. 62 og en lille smule jeg fik billigt i str. 68(som jeg ikke regner med hun kan passe før om laaaannnngggg tid)... Jeg synes det er så svært med størrelse. Vil jo ikke købe en masse i str. 56 hvis nu hun er mega lang og ikke kan passe det.

Jo tak jeg har det rigtig godt jeg har bare så travlt på arbejdet for tiden og er så træt om aftenen at baby.dk og babyværelse bliver en smule forsømt....suk

Jeg tror jeg har ca. lige meget i 56 og 62. Så har jeg lidt i 68, men det er mest hvis det har "fulgt med" når jeg har købt brugt, og så en enkelt bluse i H&M til 30,- den kunne jeg ikke stå for
Det ER rigtig svært med str. synes jeg, også fordi 2 dragter i 56 jo ikke nødvendigvis er ens i str... vi må prøve os frem

Tag du det roligt med værelset - tror processen er sjovest når man har tid og lyst, istedet for det bliver en sur stress-pligt! En baby kan jo sagtens have det godt, uden at have et værelse, bare far og mor er der!

Dejligt du har det godt, men træls at der er så travlt! Hvornår går du på barsel?

Anmeld

4. januar 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Jeg tror jeg har ca. lige meget i 56 og 62. Så har jeg lidt i 68, men det er mest hvis det har "fulgt med" når jeg har købt brugt, og så en enkelt bluse i H&M til 30,- den kunne jeg ikke stå for
Det ER rigtig svært med str. synes jeg, også fordi 2 dragter i 56 jo ikke nødvendigvis er ens i str... vi må prøve os frem

Tag du det roligt med værelset - tror processen er sjovest når man har tid og lyst, istedet for det bliver en sur stress-pligt! En baby kan jo sagtens have det godt, uden at have et værelse, bare far og mor er der!

Dejligt du har det godt, men træls at der er så travlt! Hvornår går du på barsel?

Det er jo det det, det skal jo helst være hyggeligt og fordi man ikke kan lade være. Og forhåbentlig får jeg snart tiden til at finde lysten frem. Alle tingene står jo derinde de skal bare lige rykkes på plads og så mangler finishen bare, så det bliver hyggeligt.

Jeg har først barsel d. 17 februar, jeg er ansat i min mands firma så det er jo for vores egen økonomis skyld at jeg har valgt at blive ved så længe. Men vi har bare så travlt for tiden så det er bare arbejd arbejd hele tiden.

Men det skulle jo gerne give penge til os selv i sidste ende. Selvom det trækker tænder ud lige for tiden. Dog er der bestemt også fordele ved at arbejde hjemmefra. Så kan jeg foreksempel gå ind og tage en middagslur hvis jeg har sovet dårligt så det er jo dejligt.

Det er altså svært med de størrelser synes jeg, tror lige jeg skal have et par  ting mere i str. 56 jeg regner altså ikke med at hun bliver en kæmpe baby.

Anmeld

4. januar 2011

Mettemus

Ih Anne hvor ser det bare skønt ud det hele - maven, værelset og alt muligt! Har i øvrigt forelsket mig i din Kaj og Andrea-deko... måske mest Kaj

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ih Anne hvor ser det bare skønt ud det hele - maven, værelset og alt muligt! Har i øvrigt forelsket mig i din Kaj og Andrea-deko... måske mest Kaj

Tak, hvor er du sød

Anmeld

5. januar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Kaj og Andrea er lavet i karton.. jeg elsker nemlig også at klippe-klistre... Hver enkelt del bliver klippet for sig, og så monteret på sort karton.. et kæmpe arbejde faktisk, men ret hyggeligt

Jo, vi bestilte puslebordet i Ønskebørn, men har ikke betalt, og det bliver ikke taget hjem kun for vores skyld. Så jeg regner med jeg er i min fulde ret til at ringe og sige jeg ikke skal bruge det... Note to self: husk at ringe til Ønskebørn....

Haha nej! Her trækker jeg også grænsen efter vask og tørring. Jeg er endda typen der kun i yderste nødstilfælde stryger skjorter og lignende.. "det bliver jo krøllet alligevel, lige om lidt"... (min mor synes vist lidt det er en brist, men hey - lidt skadet skal man vel blive af at have en 6 personers famililies strygetøj som lommepengetjans i 5 år? fordi nogens mor også hader at stryge.... )

Uhm muffins! Jeg skal også have fundet en gigagod småkageopskrift til på lørdag hvor min far og stedmor kommer. Jegforestiller mig det skal være cookies, på bedste "american-way", men nu må se om den forestilling holder!
Ih, glæder mig så meget til at tjekke post imorgen. Fortalte Jørn at Kirstine straks var gået igang, og selvom jeg tror han synes det er noget fjol at der skal noget op ved puslebordet, (udover uroen) kunne han ikke lade være med at smile af, at Kirstine bare var gået igang

og din lille kunstner!

Uhh Anne, i mine gravid-tåger glemte jeg at poste brevet! Jeg havde det ellers med ind i byen, men bare også med hjem igen! Det kommer med i dag i stedet!!

Altså...

Anmeld

5. januar 2011

Sofia

Sikke en fin fin mave! Dejligt du viser den frem Og værelset ser så godt ud, det er en rigtig god måde du har fået farver derind på synes jeg, med skabslågen der matcher fuldstændig til Kaj og Andrea. Ser virkelig godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.