AnneBJ skriver:
Jeg tror jeg har ca. lige meget i 56 og 62. Så har jeg lidt i 68, men det er mest hvis det har "fulgt med" når jeg har købt brugt, og så en enkelt bluse i H&M til 30,- den kunne jeg ikke stå for
Det ER rigtig svært med str. synes jeg, også fordi 2 dragter i 56 jo ikke nødvendigvis er ens i str... vi må prøve os frem 
Tag du det roligt med værelset - tror processen er sjovest når man har tid og lyst, istedet for det bliver en sur stress-pligt! En baby kan jo sagtens have det godt, uden at have et værelse, bare far og mor er der! 
Dejligt du har det godt, men træls at der er så travlt! Hvornår går du på barsel?
Det er jo det det, det skal jo helst være hyggeligt og fordi man ikke kan lade være. Og forhåbentlig får jeg snart tiden til at finde lysten frem. Alle tingene står jo derinde de skal bare lige rykkes på plads og så mangler finishen bare, så det bliver hyggeligt.
Jeg har først barsel d. 17 februar, jeg er ansat i min mands firma så det er jo for vores egen økonomis skyld at jeg har valgt at blive ved så længe. Men vi har bare så travlt for tiden så det er bare arbejd arbejd hele tiden.
Men det skulle jo gerne give penge til os selv i sidste ende. Selvom det trækker tænder ud lige for tiden. Dog er der bestemt også fordele ved at arbejde hjemmefra. Så kan jeg foreksempel gå ind og tage en middagslur hvis jeg har sovet dårligt så det er jo dejligt.
Det er altså svært med de størrelser synes jeg, tror lige jeg skal have et par ting mere i str. 56 jeg regner altså ikke med at hun bliver en kæmpe baby.
Anmeld