For Jeres skønne "gruppepres" - billedspam til kvalmegrænsen! Jeg kan ikke finde ud af at skrive noget til hver enkelt billede; altså jeg ved ikke hvordan jeg flytter på billederne.. Men det er, som I nok gætter babycontaineren dags dato, værelset uden de sidste finish'er og så de figurer som skal være på væggen, langs den blå stribe. Et stykke over striben skal hænge en hvid hylde i hele bredden. På det lille stykke ved vinduet, skal hænge en blå stjerne (væg)lampe.
Som det fremgår, er det ikke verdens største babyværelse vi har at operere på, men altså ... radiatoren virker, vinduet kan lukkes og åbnes, gulvet knirker ikke og der er plads til seng og skab 
Tøjet i skabet er ikke vasket endnu, jeg skal jo også have noget at lave når jeg går på barsel
I skufferne (i skabet) har vi stofbleer, sengetøj og lagner, plus tilbehør til barnevognen såsom myggenet, regnslag og sele, samt babyalarm. Dejligt at få det væk - det har bare stået i poser, kasser og bunker over hele gulvarealet derinde...
Peter Plys plakaten er en gave fra mig til min yngste lillebror. Syntes jeg var blevet for stor til den, for ca. 10 år siden. Da han fik at vide babyen var på vej, røg han ind på værelset og pillede plakaten ned (han er så også 12 nu..) rullede den, og sagde det var til babyen. Den blev selvfølgelig hængt op med det samme vi kom hjem... 
OG VED I HVAD??? Jeg har fået mit puslebord.. Eller dvs. jeg har jo hele tiden helst ville have det fra Bilka.. Men måtte jo sande at det nok ikke kunne lade sig gøre... woop woop - har lige bestilt og betalt det gennem netshoppen - det kommer mandag mellem 8-17 
Here goes, og tak for dit kig - hilsner fra Anne og den MAJET glade maver (Carina; jeg elsker at strækmærkerne fra nu af benævnes smilerynker)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld