DK skriver:
Ihhhh HURRA!!!!
Hvor ER the baby-cave bare fiin! Så stor den bliver! Og smuk med smilerynker!
Og børneværelset er bare så FINT! Hvordan kan du dog male Kaj og Andrea så fint? Og arve-plakaten er bare super fin! Dejligt mange sjove detaljer og ikke kun en stor Plys. Uhh jeg glæder mig til endnu mere billed-spam når du er helt færdig. Havde i ikke bestilt det puslebord hos Ønskebørn? Eller tager jeg helt fejl?
Nyyyd den fine orden i tøj-skufferne. Man kan bare ikke få det til at ligge så fint, når først det har været vasket! (eller så skal det måske stryges?? meeeen der trækker jeg nu altså grænsen!)
Nå. Jeg vil til postkassen
Og så skal Kirstine og jeg vist ud og handle ind til kager! Det er aaaalt for længe siden vi har bagt muffins herhjemme. Og min ovn STINKER stadig af flæsk fra den anden dag, så jeg tror at vi skal have det til at dufte af kager i stedet!!
Tak for billeder og mere update! Det er så dejligt!!!
-fra Ditte, der er en af den slags personer der ALDRIG får nok!
Kaj og Andrea er lavet i karton.. jeg elsker nemlig også at klippe-klistre... Hver enkelt del bliver klippet for sig, og så monteret på sort karton.. et kæmpe arbejde faktisk, men ret hyggeligt 
Jo, vi bestilte puslebordet i Ønskebørn, men har ikke betalt, og det bliver ikke taget hjem kun for vores skyld. Så jeg regner med jeg er i min fulde ret til at ringe og sige jeg ikke skal bruge det... Note to self: husk at ringe til Ønskebørn....
Haha nej! Her trækker jeg også grænsen efter vask og tørring. Jeg er endda typen der kun i yderste nødstilfælde stryger skjorter og lignende.. "det bliver jo krøllet alligevel, lige om lidt"...
(min mor synes vist lidt det er en brist, men hey - lidt skadet skal man vel blive af at have en 6 personers famililies strygetøj som lommepengetjans i 5 år? fordi nogens mor også hader at stryge.... )
Uhm muffins! Jeg skal også have fundet en gigagod småkageopskrift til på lørdag hvor min far og stedmor kommer. Jegforestiller mig det skal være cookies, på bedste "american-way", men nu må se om den forestilling holder!
Ih, glæder mig så meget til at tjekke post imorgen. Fortalte Jørn at Kirstine straks var gået igang, og selvom jeg tror han synes det er noget fjol at der skal noget op ved puslebordet, (udover uroen) kunne han ikke lade være med at smile af, at Kirstine bare var gået igang 
og din lille kunstner!