Bøjer mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Hvordan går det med jagten på "barn 2's" navn?

Vi er ikke kommet videre overhovedet 

Emily holder stadig på Malou. Men nu må vi se. Hun skal ihvertfald ikke hedde Margrethe, så vi bliver jo nødt til at finde et navn. Men det kan være det bliver nemmere når hun er kommet ud.

Men synes godt nok det er svært. Og lidt underligt at være på "bar bund"...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Vi er ikke kommet videre overhovedet 

Emily holder stadig på Malou. Men nu må vi se. Hun skal ihvertfald ikke hedde Margrethe, så vi bliver jo nødt til at finde et navn. Men det kan være det bliver nemmere når hun er kommet ud.

Men synes godt nok det er svært. Og lidt underligt at være på "bar bund"...

AG

Hehe det er en gammel skrøne at de bliver navngivet Frederik eller Margrethe. Man bliver kontaktet af folkeregistret/sognet/whatever, når der er et par uger til barnet er 6 mdr. Det er blot en reminder, og gratis.

Hvis man stadig ikke har navngivet barnet efter de 6 mdr. får man en reminder mere, og så med en bøde på 510 kroner...

Men det gør det da ikke mindre frustrerende at være på bar bund! Det var vi også indtil for ganske nylig og jeg hadede det! Jeg synes stadig rigtig godt om navnet Malou, men det nytter jo ikke, hvis I ikke lige synes det er det

Anmeld

4. januar 2011

Kats

Det ser bare godt ud! Og maven er da super fin!!
Kan du huske, den der flødebollebeholder, som du snakkede om i starten… den er jo totally gone (hvis den da nogensinde var der) og frem strutter smuk babymave!

Og hvor er det hyggeligt med sådan en arve-plakat - super sødt!!

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

18januar/kats skriver:

Det ser bare godt ud! Og maven er da super fin!!
Kan du huske, den der flødebollebeholder, som du snakkede om i starten… den er jo totally gone (hvis den da nogensinde var der) og frem strutter smuk babymave!

Og hvor er det hyggeligt med sådan en arve-plakat - super sødt!!

Tak tak!

Anmeld

4. januar 2011

DK

Ihhhh HURRA!!!!

Hvor ER the baby-cave bare fiin! Så stor den bliver! Og smuk med smilerynker!

Og børneværelset er bare så FINT! Hvordan kan du dog male Kaj og Andrea så fint? Og arve-plakaten er bare super fin! Dejligt mange sjove detaljer og ikke kun en stor Plys.  Uhh jeg glæder mig til endnu mere billed-spam når du er helt færdig. Havde i ikke bestilt det puslebord hos Ønskebørn? Eller tager jeg helt fejl?

Nyyyd den fine orden i tøj-skufferne. Man kan bare ikke få det til at ligge så fint, når først det har været vasket! (eller så skal det måske stryges?? meeeen der trækker jeg nu altså grænsen!)

Nå. Jeg vil til postkassen Og så skal Kirstine og jeg vist ud og handle ind til kager! Det er aaaalt for længe siden vi har bagt muffins herhjemme. Og min ovn STINKER stadig af flæsk fra den anden dag, så jeg tror at vi skal have det til at dufte af kager i stedet!!

Tak for billeder og mere update! Det er så dejligt!!!

-fra Ditte, der er en af den slags personer der ALDRIG får nok!

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ihhhh HURRA!!!!

Hvor ER the baby-cave bare fiin! Så stor den bliver! Og smuk med smilerynker!

Og børneværelset er bare så FINT! Hvordan kan du dog male Kaj og Andrea så fint? Og arve-plakaten er bare super fin! Dejligt mange sjove detaljer og ikke kun en stor Plys.  Uhh jeg glæder mig til endnu mere billed-spam når du er helt færdig. Havde i ikke bestilt det puslebord hos Ønskebørn? Eller tager jeg helt fejl?

Nyyyd den fine orden i tøj-skufferne. Man kan bare ikke få det til at ligge så fint, når først det har været vasket! (eller så skal det måske stryges?? meeeen der trækker jeg nu altså grænsen!)

Nå. Jeg vil til postkassen Og så skal Kirstine og jeg vist ud og handle ind til kager! Det er aaaalt for længe siden vi har bagt muffins herhjemme. Og min ovn STINKER stadig af flæsk fra den anden dag, så jeg tror at vi skal have det til at dufte af kager i stedet!!

Tak for billeder og mere update! Det er så dejligt!!!

-fra Ditte, der er en af den slags personer der ALDRIG får nok!

Kaj og Andrea er lavet i karton.. jeg elsker nemlig også at klippe-klistre... Hver enkelt del bliver klippet for sig, og så monteret på sort karton.. et kæmpe arbejde faktisk, men ret hyggeligt

Jo, vi bestilte puslebordet i Ønskebørn, men har ikke betalt, og det bliver ikke taget hjem kun for vores skyld. Så jeg regner med jeg er i min fulde ret til at ringe og sige jeg ikke skal bruge det... Note to self: husk at ringe til Ønskebørn....

Haha nej! Her trækker jeg også grænsen efter vask og tørring. Jeg er endda typen der kun i yderste nødstilfælde stryger skjorter og lignende.. "det bliver jo krøllet alligevel, lige om lidt"... (min mor synes vist lidt det er en brist, men hey - lidt skadet skal man vel blive af at have en 6 personers famililies strygetøj som lommepengetjans i 5 år? fordi nogens mor også hader at stryge.... )

Uhm muffins! Jeg skal også have fundet en gigagod småkageopskrift til på lørdag hvor min far og stedmor kommer. Jegforestiller mig det skal være cookies, på bedste "american-way", men nu må se om den forestilling holder!
Ih, glæder mig så meget til at tjekke post imorgen. Fortalte Jørn at Kirstine straks var gået igang, og selvom jeg tror han synes det er noget fjol at der skal noget op ved puslebordet, (udover uroen) kunne han ikke lade være med at smile af, at Kirstine bare var gået igang

og din lille kunstner!

Anmeld

4. januar 2011

Diana...

Ihh hvor er det fint, og hvor sødt af din bror med den plakat  Hvor vild du selv har lavet kaj og andrea de er virkelig flot lavet 

Altså jeg er TOSSET med det skab. Kan du da lige finde et link til det  Jeg har intet plads til lillepigens tøj men hun har så heller ikke noget endnu næsten  

Uhh nu der heller ikke længe til mere. 

Diana

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Ihh hvor er det fint, og hvor sødt af din bror med den plakat  Hvor vild du selv har lavet kaj og andrea de er virkelig flot lavet 

Altså jeg er TOSSET med det skab. Kan du da lige finde et link til det  Jeg har intet plads til lillepigens tøj men hun har så heller ikke noget endnu næsten  

Uhh nu der heller ikke længe til mere. 

Diana

Vær'sen'artig! http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=stuva

Det skab vi har valgt fylder ikke ret meget - vist 60 i bredden og 50 i dybden - helt perfekt på vores lille værelse!

Anmeld

4. januar 2011

Svane83

Hej Anne

Hvor er det bare fint alt sammen, bliver helt misundelig, jeg må også snart se at få sat tingene lidt mere på plads inde på Lillepigens værelse. Og sikke meget tøj du har, jeg tror lige jeg skal vise min mand det - han synes nemlig at vi (læs jeg) har købt alt for meget og at vi aldrig for det brugt.... men jeg synes stadig vi mangler meget, men sådan er mænd og kvinder vel så forskellige.

Dine Kaj og andrea er vildt flotte gid man var så kreativ

Mht. til maven så er den da vildt flot, inklusiv smilerynker!! Hvis jeg skulle have fået skrevet noget der fik det til at lyde på anden måde så undskylder jeg med det samme.

Så dejlige Anne du er en inspiration og jeg vil i nærmeste fremtid se om jeg dog ikke kan finde tiden til at få gjort noget ved babyhulen herhjemme og så billedspamme lidt også.

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

Svane83 skriver:

Hej Anne

Hvor er det bare fint alt sammen, bliver helt misundelig, jeg må også snart se at få sat tingene lidt mere på plads inde på Lillepigens værelse. Og sikke meget tøj du har, jeg tror lige jeg skal vise min mand det - han synes nemlig at vi (læs jeg) har købt alt for meget og at vi aldrig for det brugt.... men jeg synes stadig vi mangler meget, men sådan er mænd og kvinder vel så forskellige.

Dine Kaj og andrea er vildt flotte gid man var så kreativ

Mht. til maven så er den da vildt flot, inklusiv smilerynker!! Hvis jeg skulle have fået skrevet noget der fik det til at lyde på anden måde så undskylder jeg med det samme.

Så dejlige Anne du er en inspiration og jeg vil i nærmeste fremtid se om jeg dog ikke kan finde tiden til at få gjort noget ved babyhulen herhjemme og så billedspamme lidt også.

Hvor er du sød!

Tak for de rosende ord - der er ingen der har kommenteret min mave negativt, det er vist bare mig selv der har (haft) komplekser over den

Mht. tøjet, så er der også dømt kæmpe meget købestof på den front!! Med mindre han skønnes til at være lille, så skal jeg lige bruge en natdragt eller to i str. 50 Stort set alt tøjet er købt brugt, tør slet ikke tænke på, hvor mange penge der ville være for, hvis det hele var købt nyt...

Glæææder mig til en update fra dig, og håber du ellers går rundt og har det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.