Søger veninder som ønsker at blive gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

FrkDitte

Hej!

Jeg hedder Ditte og er 31 år. Smed p-pillerne i november.. Jeg er tilflytter her på Sjælland så kender ikke så mange..

Kunne være rart at have nogle at dele tanker med..

Knus D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

tulle92

BigBabyWish skriver:

Søger veninder som, ligesom jeg selv, prøver at blive gravide..

Jeg er 21 år men alder betyder ikke det store for mit vedkommende, heller ikke hvor i landet du bor da jeg er fleksibel og gerne rejser for at ses, hvis dette skulle blive relevant.

Er selv fra Odense og startede projekt baby okt. '10

hej søger også veninder herinde 

er en ung pige på 18 som bor i kbh har været igang med projekt baby i 3 måneder nu   

Anmeld

12. januar 2011

Pullemulle

BigBabyWish skriver:

Søger veninder som, ligesom jeg selv, prøver at blive gravide..

Jeg er 21 år men alder betyder ikke det store for mit vedkommende, heller ikke hvor i landet du bor da jeg er fleksibel og gerne rejser for at ses, hvis dette skulle blive relevant.

Er selv fra Odense og startede projekt baby okt. '10

Hej

Jeg er 16 år, snart 17, og jeg mor i Brøndby Strand så det er et godt stykke væk. Mig og min kæreste startede projekt baby for ikke så lang tid siden og venter spændt på om der er gevinst i denne måned

Håber det er ok jeg søger om venskab

Anmeld

12. januar 2011

MorTilManse

hej jeg hedder nickoline er 17 kommer fra fredericia, jeg kunne også godt tænke mig at blive gravid igen men problemet er at jeg ingen kæreste har, det har jeg ikke haft siden jeg blev gravid med min første og skal lige siges han er 1½ år gammel nu, håber det er iorden jeg skriver det herinde i jeres debat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.