Søger veninder som ønsker at blive gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.219 visninger
43 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Filippa & Liva

Søger veninder som, ligesom jeg selv, prøver at blive gravide..

Jeg er 21 år men alder betyder ikke det store for mit vedkommende, heller ikke hvor i landet du bor da jeg er fleksibel og gerne rejser for at ses, hvis dette skulle blive relevant.

Er selv fra Odense og startede projekt baby okt. '10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

gizmo76

hej jeg er en pige på 34 år som også prøver at blive gravid vi startede babyprojek for ca 4år siden og der er ikke sket noget endnu. det kunne da være hyggeligt at snakke sammen . Jeg bor på sydsjælland.

Anmeld

4. januar 2011

Filippa & Liva

gizmo76 skriver:

hej jeg er en pige på 34 år som også prøver at blive gravid vi startede babyprojek for ca 4år siden og der er ikke sket noget endnu. det kunne da være hyggeligt at snakke sammen . Jeg bor på sydsjælland.

Det kunne bestemt være hyggeligt at snakke sammen..

Jeg ansøger dig om venskab herinde, håber det er OK.

Anmeld

4. januar 2011

Trine89

Heej, 

Jeg er selv 21 og bor u Nyborg..

nu er jeg dog i den heldige situation at jeg ikke lægere hører under "prøver at blive garvid" da jeg i December testede positiv  

men jeg søger også venner hernede (er tilfytter og kender derfor ikke så mange). Netop nogen som er samme sted i livet som jeg, som bare gerne vil have en at tage på cafe med. eller have en hyggeaften med hjemme med noget lækkert mad uden at man skal Drikke sige fulde ( heller ikke aktuelt lige nu.) 

Håber jeg kan bruges selvom jeg er gravid  

Trine - 7+4

Anmeld

4. januar 2011

nattergalen

Hej Tøsser 

Jeg er så 25, fra Københavnsområdet, og vi gik i gang med projekt baby i november 10.. 

Ligesom jer, savner jeg også nogen at snakke med om alt det nye man ser frem til.. Nogen der er det samme sted i livet som én selv.. 

Håber at høre fra nogen af jer 

Anmeld

4. januar 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

Heej, 

Jeg er selv 21 og bor u Nyborg..

nu er jeg dog i den heldige situation at jeg ikke lægere hører under "prøver at blive garvid" da jeg i December testede positiv  

men jeg søger også venner hernede (er tilfytter og kender derfor ikke så mange). Netop nogen som er samme sted i livet som jeg, som bare gerne vil have en at tage på cafe med. eller have en hyggeaften med hjemme med noget lækkert mad uden at man skal Drikke sige fulde ( heller ikke aktuelt lige nu.) 

Håber jeg kan bruges selvom jeg er gravid  

Trine - 7+4

Du kan da bestemt "bruges"

Nyborg ligger jo ikke langt væk fra Odense, og et café besøg eller andet hygge lyder rigtig godt i mine ører.

Kæmpe tillykke med graviditeten, uh hvor er det spændende!

Anmeld

4. januar 2011

Filippa & Liva

nattergalen skriver:

Hej Tøsser 

Jeg er så 25, fra Københavnsområdet, og vi gik i gang med projekt baby i november 10.. 

Ligesom jer, savner jeg også nogen at snakke med om alt det nye man ser frem til.. Nogen der er det samme sted i livet som én selv.. 

Håber at høre fra nogen af jer 

Heej

jamen jeg vil da gerne snakke, vi står jo næsten i samme situation da vi begyndte på projekt baby oktober 2010.

Det kunne være sjovt at snakke sammen og se hvad der sker hos hinanden!

Anmeld

4. januar 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Du kan da bestemt "bruges"

Nyborg ligger jo ikke langt væk fra Odense, og et café besøg eller andet hygge lyder rigtig godt i mine ører.

Kæmpe tillykke med graviditeten, uh hvor er det spændende!

heeh   neej det er er jo det.. 

Kommer tit i Odense også..

jeg går i skole i Odense (det vil sige de små skole ophold jeg nu har ) Jeg er mesterlærer elev og har derfor kun noget af grundforløbet på skole

Mange tak skal du have er også bare vildt spændt på det hele og GLÆDER mig til min første scanning som ligger i starten af februar

Anmeld

4. januar 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

heeh   neej det er er jo det.. 

Kommer tit i Odense også..

jeg går i skole i Odense (det vil sige de små skole ophold jeg nu har ) Jeg er mesterlærer elev og har derfor kun noget af grundforløbet på skole

Mange tak skal du have er også bare vildt spændt på det hele og GLÆDER mig til min første scanning som ligger i starten af februar

Ja, det bliver da super spændende..

Har du lyst til at snakke videre, enten her eller over msn?

Det kunne være rart at lære dig bedre at kende og måske mødes vi en dag i Odense.

Anmeld

4. januar 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Ja, det bliver da super spændende..

Har du lyst til at snakke videre, enten her eller over msn?

Det kunne være rart at lære dig bedre at kende og måske mødes vi en dag i Odense.

Jamen jeg kan da lige sende dig min Msn i en PrivatBesked.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.