Søger veninder som ønsker at blive gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Anette&Sophia

jeg er 18, og fra kolding.
- vi startede projekt baby her i januar 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

ønskerbaby

ja det kommer til at koste ca det samme men tak for dit svare

Anmeld

5. januar 2011

KarinaIda

BigBabyWish skriver:

Det lyder da super dejligt og tillykke med at du venter dig dit andet barn..  jeg er også frisk på at snakke sammen og også gerne ses hvis stemningen er der for det. 

Super...

Anmeld

5. januar 2011

Jarnsaxa

Hejsa

Vi er en 8 stykker fra København, der holder sådan en "gørgraviditetsmødregruppe" her d. 15. januar hjemme hos mig, for at kunne dele erfaringer, glæder og sorger med hinanden...

Du er meget velkommen til at joine os

Anmeld

5. januar 2011

camillahej

Hej jeg hedder Camilla, jeg er 22år og kommer fra Børkop tæt på Vejle, jeg startede også projekt baby oktober 2010. :I

Jeg er os frisk på at lære nye at kende der er noget til det samme punkt i livet som jeg selv..

Anmeld

5. januar 2011

Filippa & Liva

chelleb skriver:

jeg tænkt på hvad for nogle vitamin piller bruger i?

man siger jo man skal gå i gang med nogle allerede når man planlægger jeg er så første næsten lige startet og har købt dem der hedder gravitamin fra matas til 160kr sys de er lidt dyre hvis ikke jeg snart bliver gravid

Jeg spiser også Gravitamin...

knus.

Anmeld

5. januar 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

jeg er 18, og fra kolding.
- vi startede projekt baby her i januar 2011

Uh, hvor spændende med projekt baby som også er igang hos dig..  Ansøger om venskab, håber det er OK.

Anmeld

5. januar 2011

Filippa & Liva

camillahej skriver:

Hej jeg hedder Camilla, jeg er 22år og kommer fra Børkop tæt på Vejle, jeg startede også projekt baby oktober 2010. :I

Jeg er os frisk på at lære nye at kende der er noget til det samme punkt i livet som jeg selv..

Hold da op, endnu én som også startede projekt baby i oktober 2010..  vil da rigtig gerne snakke sammen..

Anmeld

5. januar 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Uh, hvor spændende med projekt baby som også er igang hos dig..  Ansøger om venskab, håber det er OK.

selvfølgelig

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Yay, en gruppe man hører med i

Jeg hedder Anja og er 22 år gammel, hvor jeg bor skal skrives privat da man ikke ved hvem der kigger med

Vi startede PB i februar '10 - og er i gang med at få mod til at ringe til lægen for at høre om han vil kigge på os!

Dem der har lyst kan bare ansøge, er altid frisk på flere venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.