Laura25 skriver:
Ih det lyder godt, jeg glæder mig til billeder
! Dejligt at høre at du har det ok for tiden
- det kunne også lige passe andet
!
Uh, føler med dig ifth. bækken- og lændesmerter. Er selv blevet sygemeldt med bækkenløsning og det blir desværre kun værre synes jeg
. Men det vigtigste er at den lille laban trives og det gør han i stor stil
. Ellers har jeg det fint, nyder at maven vokser hastigt og at baby-shoppe
.
Hvordan gik det i dag? Det var ikke mig du så desværre, men det kunne have været super hyggeligt
.

Jamen det gik faktisk rigtig fint!
Igår aftes (mens jeg voldåd -for at kompensere for det jeg ikke nåede at spise i nat og morges, pga. faste) kom jeg til at læse om symptomerne på graviditetsdiabetes. Tørst og øget tissetrang som ved alm. sukkersyge bl.a. Da blev jeg fuldstændig sikker på at jeg HAR sukkersyge - for jeg er jo også træt. Røg helt ned i kulkælderen, og blev sur på min krop over, at den ikke bare kan fatte at være gravid ordentligt, når nu alle andre kan.
I morges var det hele dog lidt lysere, og jeg afventer resultat (som jeg kun får hvis jeg HAR diabetes) med ro i sindet. Selve belastningen var ikke slem, sukkervandet var kun en smule tykkere end alm. vand, og jeg drak det superhurtigt og synes det var til at have med at gøre.
Det var de 2 timers ventetid til gengæld ikke. JESUS hvor var det hårdt. Skulle sidde stille men måtte under ingen omstændigheder sove. Og blodsukkeret er jo tricket helt vildt, så jeg var glad for min sukkerholdige madpakke til bagefter.
Træls at du døjer med bækkenløsning - men jo, selvfølgelig er det da vigtigst at de små pus trives, men bare lidt øget trivsel til os mødre, ville da ikke gøre noget... 

Anmeld