Babyhulen uge 30 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Laura25

Sådan ser min babyhule ud i uge30. Den vokser og vokser for tiden og jeg skal love for at den lille fyr giver den gas med spræl, mosen og masen. Heldigvis lader det til at resten af mig omsider er holdt op med at vokse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

AnneBJ

Du ser jo som altid fantastisk ud! Dejligt at høre han er en aktiv lille én - det er nu en dejlig tryghed synes jeg

- selvom det kan være en smule træls når man bliver sparket i blæren igen-igen..

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Du ser jo som altid fantastisk ud! Dejligt at høre han er en aktiv lille én - det er nu en dejlig tryghed synes jeg

- selvom det kan være en smule træls når man bliver sparket i blæren igen-igen..

Taak søde Anne- og kan da kun sige i lige måde. - Selvom hov, er det ikke ved at være nogle uger siden vi har set et billede af din smukke mavse?

Ja, det er herligt med masser af liv. Dejligt at høre at jeres lille laban også gir den gas derinde.  Hvordan har du det for tiden?

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

Sikke nogle gode billeder, den er så flot din mave!!! og dejligt med masser af liv - det kan vi jo ikke få for meget af eller??? det skulle da lige være om natten knus

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Taak søde Anne- og kan da kun sige i lige måde. - Selvom hov, er det ikke ved at være nogle uger siden vi har set et billede af din smukke mavse?

Ja, det er herligt med masser af liv. Dejligt at høre at jeres lille laban også gir den gas derinde.  Hvordan har du det for tiden?

Ja ja, jeg skal nok... Det ER for længe siden at jeg har taget billeder, er nødt til at huske at gøre det imorgen!

Jamen for tiden har jeg det faktisk helt ok! Ingen kvalme eller andre meget trælse gener, men har stadig fornøjelse af stive led i lænden og bækkenet og lidt for højt blodtryk. Hvad med dig? - var til glukosebelastning i dag, og var bare helt sikker på det var dig der sad der og ventede to stole længere henne; det kunne da have været så hyggeligt hvis det var!

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

Sofia skriver:

Sikke nogle gode billeder, den er så flot din mave!!! og dejligt med masser af liv - det kan vi jo ikke få for meget af eller??? det skulle da lige være om natten knus

Tak og i lige måde! Lidt mindre action fra den lille om natten ville være ok ja- shhh.

Anmeld

3. januar 2011

BechHannibal

Laura25 skriver:

Sådan ser min babyhule ud i uge30. Den vokser og vokser for tiden og jeg skal love for at den lille fyr giver den gas med spræl, mosen og masen. Heldigvis lader det til at resten af mig omsider er holdt op med at vokse.

Jamen du er jo lige så flot gravid som sidst jeg så dig Du bærer den så godt! Synes det er så herligt man kan følge hinandens maver herinde

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Ja ja, jeg skal nok... Det ER for længe siden at jeg har taget billeder, er nødt til at huske at gøre det imorgen!

Jamen for tiden har jeg det faktisk helt ok! Ingen kvalme eller andre meget trælse gener, men har stadig fornøjelse af stive led i lænden og bækkenet og lidt for højt blodtryk. Hvad med dig? - var til glukosebelastning i dag, og var bare helt sikker på det var dig der sad der og ventede to stole længere henne; det kunne da have været så hyggeligt hvis det var!

Ih det lyder godt, jeg glæder mig til billeder! Dejligt at høre at du har det ok for tiden- det kunne også lige passe andet!

Uh, føler med dig ifth. bækken- og lændesmerter. Er selv blevet sygemeldt med bækkenløsning og det blir desværre kun værre synes jeg. Men det vigtigste er at den lille laban trives og det gør han i stor stil. Ellers har jeg det fint, nyder at maven vokser hastigt og at baby-shoppe.

Hvordan gik det i dag? Det var ikke mig du så desværre, men det kunne have været super hyggeligt.

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

BechHannibal skriver:

Jamen du er jo lige så flot gravid som sidst jeg så dig Du bærer den så godt! Synes det er så herligt man kan følge hinandens maver herinde

Taaak! Ja, det er bare rigtig hyggeligt at følge med i de voksende maver! Det er vildt så forskellige gravide maver er og de er så fine allesammen.

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Ih det lyder godt, jeg glæder mig til billeder! Dejligt at høre at du har det ok for tiden- det kunne også lige passe andet!

Uh, føler med dig ifth. bækken- og lændesmerter. Er selv blevet sygemeldt med bækkenløsning og det blir desværre kun værre synes jeg. Men det vigtigste er at den lille laban trives og det gør han i stor stil. Ellers har jeg det fint, nyder at maven vokser hastigt og at baby-shoppe.

Hvordan gik det i dag? Det var ikke mig du så desværre, men det kunne have været super hyggeligt.

Jamen det gik faktisk rigtig fint!

Igår aftes (mens jeg voldåd -for at kompensere for det jeg ikke nåede at spise i nat og morges, pga. faste) kom jeg til at læse om symptomerne på graviditetsdiabetes. Tørst og øget tissetrang som ved alm. sukkersyge bl.a. Da blev jeg fuldstændig sikker på at jeg HAR sukkersyge - for jeg er jo også træt. Røg helt ned i kulkælderen, og blev sur på min krop over, at den ikke bare kan fatte at være gravid ordentligt, når nu alle andre kan.

I morges var det hele dog lidt lysere, og jeg afventer resultat (som jeg kun får hvis jeg HAR diabetes) med ro i sindet. Selve belastningen var ikke slem, sukkervandet var kun en smule tykkere end alm. vand, og jeg drak det superhurtigt og synes det var til at have med at gøre.
Det var de 2 timers ventetid til gengæld ikke. JESUS hvor var det hårdt. Skulle sidde stille men måtte under ingen omstændigheder sove. Og blodsukkeret er jo tricket helt vildt, så jeg var glad for min sukkerholdige madpakke til bagefter.

Træls at du døjer med bækkenløsning - men jo, selvfølgelig er det da vigtigst at de små pus trives, men bare lidt øget trivsel til os mødre, ville da ikke gøre noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.