Babyhulen uge 30 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Mormilla

Flot mave du har fået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Jamen det gik faktisk rigtig fint!

Igår aftes (mens jeg voldåd -for at kompensere for det jeg ikke nåede at spise i nat og morges, pga. faste) kom jeg til at læse om symptomerne på graviditetsdiabetes. Tørst og øget tissetrang som ved alm. sukkersyge bl.a. Da blev jeg fuldstændig sikker på at jeg HAR sukkersyge - for jeg er jo også træt. Røg helt ned i kulkælderen, og blev sur på min krop over, at den ikke bare kan fatte at være gravid ordentligt, når nu alle andre kan.

I morges var det hele dog lidt lysere, og jeg afventer resultat (som jeg kun får hvis jeg HAR diabetes) med ro i sindet. Selve belastningen var ikke slem, sukkervandet var kun en smule tykkere end alm. vand, og jeg drak det superhurtigt og synes det var til at have med at gøre.
Det var de 2 timers ventetid til gengæld ikke. JESUS hvor var det hårdt. Skulle sidde stille men måtte under ingen omstændigheder sove. Og blodsukkeret er jo tricket helt vildt, så jeg var glad for min sukkerholdige madpakke til bagefter.

Træls at du døjer med bækkenløsning - men jo, selvfølgelig er det da vigtigst at de små pus trives, men bare lidt øget trivsel til os mødre, ville da ikke gøre noget...

Dejligt at høre at det gik godt i dag trods den lange ventetid! Hvor længe skal man så vente på svar før man kan regne med at man IKKE har diabetes (kunne man ikke bare få besked either way?!)? Jeg krydser fingre.

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Dejligt at høre at det gik godt i dag trods den lange ventetid! Hvor længe skal man så vente på svar før man kan regne med at man IKKE har diabetes (kunne man ikke bare få besked either way?!)? Jeg krydser fingre.

Jamen hun mente, damen der tog blodprøven, at de ringer SENEST imorgen hvis der er noget... såe... Gælder det at sætte telefonen på lydløs hele dagen imorgen, og aldrig have modtaget opkaldet

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

Mormilla skriver:

Flot mave du har fået

Tusind tak. Uh, du har termin d 7 April- så følges vi jo ret fint ad(jeg har termin 19Marts). Ved I hvad I venter?

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Jamen hun mente, damen der tog blodprøven, at de ringer SENEST imorgen hvis der er noget... såe... Gælder det at sætte telefonen på lydløs hele dagen imorgen, og aldrig have modtaget opkaldet

Åh du er snedig. Det er en GOD plan!

Anmeld

3. januar 2011

Minmio

SUPER flot mave 

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

tatii72 skriver:

SUPER flot mave 

Tusind tak

Anmeld

4. januar 2011

Mormilla

Laura25 skriver:

Tusind tak. Uh, du har termin d 7 April- så følges vi jo ret fint ad(jeg har termin 19Marts). Ved I hvad I venter?

Ja de har sagt at det bliver en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.