dynesjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2008

Plysbjørnen

jeg har altså også natdragter i (tror størrelse 86) med fødder det er en mine forældre har købt til laura mærket er NameIt så det må jo være fra ØnskeBørn eller sådan noget...
Men jo Laura sover altså også med dyne om natten, men jeg gør ikke noget for at få hende til det...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

ka li ja

altid over dynen!!
det hjælper ikke en skid at pakke nogle af mine unger ind, for der går lige nøjagtig 3 sekunder så er den smidt!!!
de blir bare klædt på derefter. eller dvs de har det begge mega varmt om natten så de behøver ikke ha så meget på.

kan faktisk selv tydeligt huske da jeg var lille, og sov ude ved mormor, og hver eneste nat kom hun og lagde dynen over mine fødder!!!! for helvde mormor, de kommer ud, ovenpå dynen fordi de har det varmt!!!
sådan tror jeg også det er med ungerne:P

Anmeld

10. september 2008

Nadi

linemus skriver:

Nadi skriver:

Ej jeg troede lige det var noget andet dynesjov du snakkede om ;)

Oliver har lige fået dynen på igen, men jeg tror han sparker den af om natten, det er jeg ret sikker på han gør.
Og ja hvorfor er der ikke fødder i når de kommer over str 74 (?) Det har jeg også tænkt på!

-Nadia

Hvor køber I dragter henne? For jeg har da lige haft pigerne i nogle med fødder i dag, og det var str.80. Og jeg ved, der er flere i poserne med aflagt tøj fra storebror, som er i større størrelser. Mener også de er fra H&M, i hvert fald de fleste.

I name it er det som om at der stopper fødderne pludselig når natdragterne når op i str 80. Men jeg har godt nok en dragt til ham med fødder i str 80, men den er fra en lokal butik i Aars. Men måske man skulle prøve at kigge i H&M.

Anmeld

10. september 2008

Louise mortil4

vi har da natdragter i str 80 og 86 med fødder her hjemme, har også en enkelt i 92 fra freja, det er bare de der billige nogen fra bilka vi køber for det meste, og der plejer vi godt at kunne finde med fødder i. Lærke og Liv sover også oven på dynen om natten, men de er fint varme når de kommer op, vi har dog også sat lidt varme på hos dem, men stadig vinduet på klem om natten med lås på så den ikke blæser længere op. Sys der bliver så hurtigt indelukket der inde om natten når de sover 2 der inde og vinduet er lukket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.