dynesjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. september 2008

Kaufie

Sover jeres børn over eller under dynen?

Og hvis de sover under dynen - hvordan pokker får I dem så til det??

Nu begynder der jo at blive lidt mere køligt om natten - William har ellers haft det fint varmt nok i nattøj og sovende ovenpå dynen. Men nu synes jeg ofte hans ben virker lidt kølige - især hvis buksebenene ryger lidt op (hvorfor går pyjamas MED fødder kun til str 74??) og sokkerne ryger af.

Skal jeg godt nok til at proppe ham i strømpebukser for at kunne holde ham varm hen over vinteren? Eller pakke ham i drømmeposen??

Hvad gør I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

Tikki

H&M har faktisk natdragter med fødder helt op til 2 årsalderen (har nemlig en der er kæmpestor i str. 92 :))

Men Iza sover helt uden dyne - den sparker hun af konstant, så hun har en natdragt på uden fødder, men når det er køligt et par sokker trukket ud over natdragtbenene...hvis du forstår.

Men ellers kan du få de her soveposer til børn: http://www.lisen.dk/product.asp?product=594&sub=91 &page=1
Min veninde er meget glad for sin ved jeg ;)

Anmeld

9. september 2008

heaven

vi har et tæppe til at hænge over sengen i fodenden, og hvis han så havner ovenpå dynen lægger vi det over ham, når vi går i seng....

men det er jo selvfølgelig ikke en løsning, hvis de mosler hele natten, tsk tsk....

pt når Lasse ikke at blive kold, for han vågner jo ca hver 3 kvarter natten igennem på grund af hoste>(>(>( så han bliver jo puttet rigeligt pt..... SUUUK....

Jannie - der savner sin nattesøvn

Anmeld

9. september 2008

Loggidut

ja tif sparker også dynen af sig, lige for to min siden kæmpede jeg en kamp med bare at ligge den på hende, så hun har strømpebukser på om natten!

Anmeld

9. september 2008

ivfmarie

:PMalte kæmper også en vild kamp med dynen (ofte i forbindelse med høje jubelskrig.. fniiis) Han havner oftest oven på dynen, men tit er der et hjørne jeg kan pakker over ham (han bruger junior-dyne) Ellers har vi som Heaven et tillægs-tæppe der kommer frem hvis han virker kold. Han er dog oftet svedende og brændvarm om natten...?

Marie

Anmeld

9. september 2008

linemus

Sebastian moslede rundt hele natten. Vi havde ekstra dyner, som vi så lagde over ham (babydynerne), så nogle gange lå han med tre dyner i sengen. Det hjalp dog ikke meget, for han kunne ligge i den ene ende af tremmesengen og en halv time senere lå han med hovedet i den anden ende. Vi kæmpede en kamp, for at få ham til at ligge under en dyne, men det lykkedes aldrig, så han måtte bare blive klædt på til at ligge uden dyne :S

Men sådan en sovepose som Jeanette nævner, kan jo bruges.

Knus Line

Anmeld

9. september 2008

Nadi

Ej jeg troede lige det var noget andet dynesjov du snakkede om ;)

Oliver har lige fået dynen på igen, men jeg tror han sparker den af om natten, det er jeg ret sikker på han gør.
Og ja hvorfor er der ikke fødder i når de kommer over str 74 (?) Det har jeg også tænkt på!

-Nadia

Anmeld

9. september 2008

linemus

Nadi skriver:

Ej jeg troede lige det var noget andet dynesjov du snakkede om ;)

Oliver har lige fået dynen på igen, men jeg tror han sparker den af om natten, det er jeg ret sikker på han gør.
Og ja hvorfor er der ikke fødder i når de kommer over str 74 (?) Det har jeg også tænkt på!

-Nadia

Hvor køber I dragter henne? For jeg har da lige haft pigerne i nogle med fødder i dag, og det var str.80. Og jeg ved, der er flere i poserne med aflagt tøj fra storebror, som er i større størrelser. Mener også de er fra H&M, i hvert fald de fleste.

Anmeld

10. september 2008

Lise

Hmm... vi har lige købt nogle dragter i str 86 MED fødder (BABYSAM på Østeraa i Aalborg)... Simon sparker også dynen af. Han virker dog også ofte svedig, men vi giver ham vist pt enten dragter uden fødder eller body+tynde natbukser at sove i, og det er perfekt lige nu... med fødder dør han af hedeslag.

Anmeld

10. september 2008

Anja

Elias lægger sig oven på dynen i løbet af nul komma fem efter han er faldet i søvn.

Han har body og heldragt på + strømper. Det er sjældent han hiver strømperne af så han er okay varm. Men jeg har altså også tændt for varmen på hans værelse for en sikkerhedsskyld :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.