Tøj til dig, mor <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. januar 2011

Fru.Mäes <3

Natasjam skriver:

Hej Rikke  Jep gerne! Ville faktisk ha skrevet til dig, men er kommet helt fra det igen! Men ville du smide en mail med konto og reg nummer????

Heej

Hvilken ting var det du var interesseret i - det har jeg sku glemt

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

o1Mutte

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Hvad med 100 kr. incl. ALT - købte den for 229 kr.

Krams Rikke

Vender den lige med manden når han kommer hjem

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

OPPER

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

Natasjam skriver:

Hej Rikke  Jep gerne! Ville faktisk ha skrevet til dig, men er kommet helt fra det igen! Men ville du smide en mail med konto og reg nummer????

Så er der sendt en mail afsted til dig

Anmeld

27. januar 2011

Fru.Mäes <3

o1Mutte skriver:

Vender den lige med manden når han kommer hjem

Hvad sagde manden så?

Sikkert "DU har ikke BRUG eller PLDAS til mere tøj?!"

Anmeld

28. januar 2011

o1Mutte

FrøkenHedegaard skriver:

Gid det var mig - god tur

Mange tak og held og lykke med salget

Anmeld

28. januar 2011

Fru.Mäes <3

o1Mutte skriver:

Mange tak og held og lykke med salget

Tusind tak...

Anmeld

3. februar 2011

Fru.Mäes <3

FrøkenHedegaard skriver:

ALT dette tøj, skal væk nu - der er simpelthen ikke plads til det mere i skabet! SÅ det sælges BILLIGT lige nu

SÅ KOM FRISK MED BUDE

Billede 1 + 2: Denim kjole i str. XS - den er brugt et par gange, men er ikke slidt. (JAM)

Billede 3 + 4: Lækker sommerkjole/ gå-i-byen kjole i lakse farve. Det er en str. L - men str.mærket er klippet af, da det stak op i nakken. Den er brugt et par gange, men er stadigvæk fandens lækker. (SECOND FEMALE)

Billede 5 + 6 + 7: Oversize denim kjole i str. 36. Den er brugt et par gange - den er stadigvæk i fin stand. (H&M - DIVIDED)

Billede 8 + 9: Sommerkjole fra (SISTERS POINT) i lækker lyseblå. Det er en str. L - den er kun brugt få gange.

Billede 10 + 11: FED og LÆKKER cowboy jakke, den er brugt 2 gange!! Den var ikke rigtig mig, derfor den bare hænger og fylder.. Den er fra (VASK) og er str. M.

Billede 12: H&M MAMA treggins i str. L. De er SÅ behagelige at gå i, der er ikke noget der strammer.

Billede 13 + 14: Sød VILA top i str. L. Den kan bruges som gravid, jeg har brugt den én gang. Den er vasket en enkelt gang.

Billede 15: FEDE trøje fra BLACK MILK, brugte den et par gange da jeg var gravid. Det er en str. L.

Billede 16: MILLA trøje i str. M. Brugt den én gang da jeg var gravid, den er dejlig alg og plads til maven.

Billede 17: H&M MAMA i str. L. FEDE græn trøje, den er brugt 2 gange. Så, så fin som NY..

Billede 18: H&M MAMA str. M - osse en fed trøje. Den er lettere brugt, men i SUPER fin stand.

ALT MIT TØJ, ER VASKET NÅR DET SENDES - OG DER ER INGEN HULLER PÅ NOGEN AF TINGENE.

Anmeld

3. februar 2011

Isabeau

FrøkenHedegaard skriver:

ALT dette tøj, skal væk nu - der er simpelthen ikke plads til det mere i skabet! SÅ det sælges BILLIGT lige nu

SÅ KOM FRISK MED BUDE

Billede 1 + 2: Denim kjole i str. XS - den er brugt et par gange, men er ikke slidt. (JAM)

Billede 3 + 4: Lækker sommerkjole/ gå-i-byen kjole i lakse farve. Det er en str. L - men str.mærket er klippet af, da det stak op i nakken. Den er brugt et par gange, men er stadigvæk fandens lækker. (SECOND FEMALE)

Billede 5 + 6 + 7: Oversize denim kjole i str. 36. Den er brugt et par gange - den er stadigvæk i fin stand. (H&M - DIVIDED)

Billede 8 + 9: Sommerkjole fra (SISTERS POINT) i lækker lyseblå. Det er en str. L - den er kun brugt få gange.

Billede 10 + 11: FED og LÆKKER cowboy jakke, den er brugt 2 gange!! Den var ikke rigtig mig, derfor den bare hænger og fylder.. Den er fra (VASK) og er str. M.

Billede 12: H&M MAMA treggins i str. L. De er SÅ behagelige at gå i, der er ikke noget der strammer.

Billede 13 + 14: Sød VILA top i str. L. Den kan bruges som gravid, jeg har brugt den én gang. Den er vasket en enkelt gang.

Billede 15: FEDE trøje fra BLACK MILK, brugte den et par gange da jeg var gravid. Det er en str. L.

Billede 16: MILLA trøje i str. M. Brugt den én gang da jeg var gravid, den er dejlig alg og plads til maven.

Billede 17: H&M MAMA i str. L. FEDE græn trøje, den er brugt 2 gange. Så, så fin som NY..

Billede 18: H&M MAMA str. M - osse en fed trøje. Den er lettere brugt, men i SUPER fin stand.

ALT MIT TØJ, ER VASKET NÅR DET SENDES - OG DER ER INGEN HULLER PÅ NOGEN AF TINGENE.

Hvad er prisen for disse 2 dele?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2011

Fru.Mäes <3

Isabeau skriver:

Hvad er prisen for disse 2 dele?

Hvad med 150 kr. for begge 2 - inkl. porto

Hvad siger du til det?

Krams Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.