Tøj til dig, mor <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. januar 2011

Fru.Mäes <3

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg betaler selvfølgelig portoen når du køber hos mig

Den laksefarvet kjole er osse solgt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Isabeau2206

FrøkenHedegaard skriver:

ALT dette tøj, skal væk nu - der er simpelthen ikke plads til det mere i skabet! SÅ det sælges BILLIGT lige nu

SÅ KOM FRISK MED BUDE

Billede 2 + 3: Denim kjole i str. XS - den er brugt et par gange, men er ikke slidt. (JAM)

Billede 4 + 5: Lækker sommerkjole/ gå-i-byen kjole i lakse farve. Det er en str. L - men str.mærket er klippet af, da det stak op i nakken. Den er brugt et par gange, men er stadigvæk fandens lækker. (SECOND FEMALE)

Billede 6 + 7: Graviditetstrøje, den er bre fantastisk!! Sidder så fint på maven - det er en str. M (MAMA fra H&M)

Billede 8 + 9 + 10: Oversize denim kjole i str. 36. Den er brugt et par gange - den er stadigvæk i fin stand. (H&M - DIVIDED)

Billede 11 + 12: Sommerkjole fra (SISTERS POINT) i lækker lyseblå. Det er en str. L - den er kun brugt få gange.

Billede 13 + 14: FED og LÆKKER cowboy jakke, den er brugt 2 gange!! Den var ikke rigtig mig, derfor den bare hænger og fylder.. Den er fra (VASK) og er str. M.

Hvad skal du ha´ for cowboy jakken?

Anmeld

5. januar 2011

lisbethita

FrøkenHedegaard skriver:

ALT dette tøj, skal væk nu - der er simpelthen ikke plads til det mere i skabet! SÅ det sælges BILLIGT lige nu

SÅ KOM FRISK MED BUDE

Billede 2 + 3: Denim kjole i str. XS - den er brugt et par gange, men er ikke slidt. (JAM)

Billede 4 + 5: Lækker sommerkjole/ gå-i-byen kjole i lakse farve. Det er en str. L - men str.mærket er klippet af, da det stak op i nakken. Den er brugt et par gange, men er stadigvæk fandens lækker. (SECOND FEMALE)

Billede 6 + 7: Graviditetstrøje, den er bre fantastisk!! Sidder så fint på maven - det er en str. M (MAMA fra H&M)

Billede 8 + 9 + 10: Oversize denim kjole i str. 36. Den er brugt et par gange - den er stadigvæk i fin stand. (H&M - DIVIDED)

Billede 11 + 12: Sommerkjole fra (SISTERS POINT) i lækker lyseblå. Det er en str. L - den er kun brugt få gange.

Billede 13 + 14: FED og LÆKKER cowboy jakke, den er brugt 2 gange!! Den var ikke rigtig mig, derfor den bare hænger og fylder.. Den er fra (VASK) og er str. M.

Fed titel, ha ha 

Anmeld

5. januar 2011

Fru.Mäes <3

Isabeau2206 skriver:

Hvad skal du ha´ for cowboy jakken?

Heej

Jamen jeg købte den i tidernes morgen for 700 kr. og den er ikke brugt ret meget, andet end 2 gange.. SÅ ville hvert fald gerne have mellem 400 og 500 kr. for den  Hvad siger du til det?

Anmeld

5. januar 2011

Isabeau2206

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Jamen jeg købte den i tidernes morgen for 700 kr. og den er ikke brugt ret meget, andet end 2 gange.. SÅ ville hvert fald gerne have mellem 400 og 500 kr. for den  Hvad siger du til det?

For dyrt desværre. Havde regnet med en 100 kr. seddel. Tak alligevel

Anmeld

5. januar 2011

JustMe

Hvor meget for den sort prikkede graviditetsbluse?

Anmeld

5. januar 2011

JustMe

FrøkenHedegaard skriver:

SÅ KOM FRISK MED BUDE

Hvor meget skal du have for den hvide top med sorte prikker på billede 6+7?

Anmeld

5. januar 2011

Fru.Mäes <3

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opping.
JustMe skriver:

Hvor meget skal du have for den hvide top med sorte prikker på billede 6+7?

Heej

Jamen jeg købte den for 179 kr. og den er brugt en gang.. 100 kr?

Krams

Anmeld

5. januar 2011

Fru.Mäes <3

Isabeau2206 skriver:

For dyrt desværre. Havde regnet med en 100 kr. seddel. Tak alligevel

Så lidt

Anmeld

11. januar 2011

Fru.Mäes <3

KOM glad forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.