Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SORRY SORRY SORRY - læste helt forkert på datoen!! MY bad, at jeg oppede den!! ER JEG KED AF!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op
OPPER
OP
FrøkenHedegaard skriver: ALT dette tøj, skal væk nu - der er simpelthen ikke plads til det mere i skabet! SÅ det sælges BILLIGT lige nu SÅ KOM FRISK MED BUDE Billede 1 + 2: Lækker sommerkjole/ gå-i-byen kjole i lakse farve. Det er en str. L - men str.mærket er klippet af, da det stak op i nakken. Den er brugt et par gange, men er stadigvæk fandens lækker. (SECOND FEMALE) Billede 3 + 4: Sommerkjole fra (SISTERS POINT) i lækker lyseblå. Det er en str. L - den er kun brugt få gange. Billede 5 + 6: FED og LÆKKER cowboy jakke, den er brugt 2 gange!! Den var ikke rigtig mig, derfor den bare hænger og fylder.. Den er fra (VASK) og er str. M. Billede 7 + 8: Sød VILA top i str. L. Den kan bruges som gravid, jeg har brugt den én gang. Den er vasket en enkelt gang. ALT MIT TØJ, ER VASKET NÅR DET SENDES - OG DER ER INGEN HULLER PÅ NOGEN AF TINGENE.
ALT dette tøj, skal væk nu - der er simpelthen ikke plads til det mere i skabet! SÅ det sælges BILLIGT lige nu
SÅ KOM FRISK MED BUDE
Billede 1 + 2: Lækker sommerkjole/ gå-i-byen kjole i lakse farve. Det er en str. L - men str.mærket er klippet af, da det stak op i nakken. Den er brugt et par gange, men er stadigvæk fandens lækker. (SECOND FEMALE)
Billede 3 + 4: Sommerkjole fra (SISTERS POINT) i lækker lyseblå. Det er en str. L - den er kun brugt få gange.
Billede 5 + 6: FED og LÆKKER cowboy jakke, den er brugt 2 gange!! Den var ikke rigtig mig, derfor den bare hænger og fylder.. Den er fra (VASK) og er str. M.
Billede 7 + 8: Sød VILA top i str. L. Den kan bruges som gravid, jeg har brugt den én gang. Den er vasket en enkelt gang.
ALT MIT TØJ, ER VASKET NÅR DET SENDES - OG DER ER INGEN HULLER PÅ NOGEN AF TINGENE.
HOP OP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128